این پسر از مریخ آمده است؟/ عکس

بوریس کیپریانوویچ؛ کودکی که ادعا می کند در مریخ زندگی کرده است. او همچنین ادعا می کند که یک سفینه فضایی ساخته و بسیاری از سیارات دیگر را کاوش کرده است.

این پسر از مریخ آمده است؟/ عکس

به گزارش  miror.ko.uk، کیپریانوویچ در قلمرو پدیده های غیرقابل توضیح و افراد اسرارآمیز خودنمایی می کند. این پسر جوان اهل روسیه با ادعای خارق العاده خود مبنی بر اینکه در زندگی قبلی خود در مریخ زندگی کرده است، توجه بین المللی را به خود جلب کرده است.

بوریس کیپریانوویچ در 11 ژانویه 1996 در ژیرینوفسک روسیه به دنیا آمد. از همان دوران کودکی، والدینش متوجه شدند که او دارای توانایی های فکری قابل توجه و سطح غیرعادی بلوغ فراتر از سال های عمرش است. بر اساس گزارش‌ها، بوریس مدت کوتاهی پس از یک سالگی شروع به صحبت کرد و در سن دو سالگی، او در حال خواندن، طراحی و درک عمیق مفاهیم پیچیده علمی بود.

با این حال، این ادعاهای بوریس در مورد زندگی گذشته خود در مریخ بود که واقعاً والدین و اطرافیانش را شگفت زده کرد.

به گفته بوریس، او در تجسم قبلی در مریخ زندگی می‌کرده و تمدن، فناوری‌های پیشرفته و رویدادهای فاجعه‌باری که منجر به نابودی این سیاره شد را توصیف می‌کرد.

مریخ

گزارش‌های دقیق او از حیات در مریخ هم با شک و هم با شیفتگی مواجه شد و باعث کاوش بیشتر در مورد ماهیت ادعاهای او شد.

برخی از محققان استدلال می‌کنند که خاطرات زندگی گذشته، مانند آن‌هایی که بوریس ادعا می‌کند، می‌تواند به رمزنگاری نسبت داده شود، پدیده‌ای روان‌شناختی که در آن خاطرات فراموش‌شده بدون اینکه به‌عنوان آن شناخته شوند، دوباره ظاهر می‌شوند. آنها نشان می‌دهند که بوریس ممکن است ناآگاهانه اطلاعاتی را از کتاب‌ها، فیلم‌ها یا سایر منابعی که بر توصیف دقیق او از زندگی در مریخ تأثیر گذاشته است، جذب کرده باشد.

از سوی دیگر، طرفداران تناسخ پیشنهاد می‌کنند که خاطرات زندگی گذشته واقعی هستند و منعکس کننده تداوم آگاهی در طول زندگی‌های مختلف هستند. آنها استدلال می کنند که مواردی مانند بوریس شواهد قانع کننده ای برای وجود زندگی های گذشته و امکان دسترسی به اطلاعات تجسم های قبلی ارائه می دهد.

ادعاهای بوریس کیپریانوویچ در مورد زندگی گذشته در مریخ کنجکاوی و بحث هایی را در جامعه علمی برانگیخته است. در حالی که برخی از دانشمندان ادعاهای او را به عنوان یک خیال پردازی صرف یا محصول یک تخیل بیش فعال رد می کنند.

برخی دیگر پرونده او را فرصتی برای مطالعه و درک پیچیدگی های آگاهی و حافظه انسان می دانند.

کاوش در چنین پدیده هایی مرزهای دانش علمی را به چالش می کشد و محققان را تشویق می کند تا توضیحات جایگزین برای ادعاهای خارق العاده را کشف کنند.

برای عموم، داستان بوریس جذابیت و شگفتی ایجاد کرده است. بسیاری آرامش و الهام را در این امکان می یابند که زندگی و آگاهی فراتر از وجود فعلی ما گسترش یابد. پرونده بوریس همچنین توجه به اهمیت پرورش و حمایت از کودکان با استعداد را جلب کرده است، زیرا توانایی های فکری و ادعاهای او او را در کانون توجهات ملی و بین المللی قرار داده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • رابی
    3

    من هم توی بهشت بودم گفتند نزدیک درخت پرتغال بشی دیپورت زمین میشی. خلاصه گفتم خالی می بندند اینهمه کار خوب کردیم که آمدیم بهشت واسه یک پرتغال کسی را دیپورت نمی کنند.یک پرتغال پوست کندم زدم بر بدن و ما را نامردی دیپورت زمین کردند و الان در خدمت شما هستم.

    نظرات شما -
    • حمید
      9

      داداش تو توی فضا بودی ...چون املا صحیحش پرتقال.... پرتغالی که شما زدی بر بدن اسم کشور...احتمالا علف زدی

    • بهنام
      15

      به لابی:
      معلومه جنس خوب مصرف می‌کنی !
      از خزعبلات که می‌نویسی کاملاً پیداست که توی عالم دیگری سیر و سفر می‌کنی .

    • ناشناس
      0

      آقابهنام جنس شما ضعیف تره اسم ایشون «رابی» نه لابی خوب ازموتوری بخری همینه

    • بهنام
      3

      به ناشناس مغز فندقی
      خودم و کسانی که بفهمند معنی لابی را خوب می‌دانیم که از در و فهم تو خارج است.

    • ناشناس
      0

      داداش بهنام منظورم بی سوادی شما نبود منظورم دراین کامنت ها لابی غایب تشریف دارن واونی که این کامنت رو گذاشته «رابی»هستند

  • ناشناس
    0

    من خودم الان در اورانوس زندگی میکنم واز اونجا دارم پیام میدم

  • حمزه
    1

    به خدا خواب دیدم معاویه به من پیشنهاد پول و خلافت می‌دهد که دست از جنگ با وی بردارم

  • متفاوت
    2

    حالا باید ازاین پسر سوال بکنند خب حالا چی میخوای؟ پیشنهاد میکنم فیلم تخیلی، کی پکس، راتماشا کنید. جالبه. هیچ چیز دراین جهان غیرممکن نیست. البته ذهن انسان بخش کوچکی از ذهنی به وسعت همه جهان است.بنابراین شاید دریک زمانی، من تو باشم و تو من.وجایگزینی ذهنی هیچ منافاتی هم باعلم ندارد.وهرچه درعالم است می‌تواند درادم باشد.قران هم می‌گوید ماقادریم همه آفریدگان را همانگونه که مرده اند دوباره زنده کنیم واین کاربرای ما آسان است. لذا همه اینها دلیل براین نمی‌شود که ماخودمون رااسیر خرافه پرستی بکنیم چون انسان دراین چرخه ذهنی فقط وفقط مکافات حرف خود راپس می‌دهد تا خداوند از آفریده خود راستگو راازدروغگو متمایز کند وحقیقت آشکارشود.برای همین می‌گویند این دنیا محل آزمایش وامتحانات الهی است.

  • ناشناس
    0

    من در کره ماه هستم وعاشقشم همبشه درماه میمانم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خودت یا عکست؟

  • تناسخ چرته
    1

    اصلا به تاسخ ایمان ندارم،ما یکبار بدنیا میایم‌و یکبار میمیریم و تمام
    حالا بماند که ایران هزار بارمیمیریم‌ولی خوبیش اینه‌همه بهشتی هستیم‌چون‌گیر قوم‌الظالمین افتادیم‌و شهید زنده محسوب میشیم‌همگی:(

    نظرات شما -
    • 0

      عزیزم توی ایران اگه به دنیا اومده باشی دست کم هزاربار باید بمیری و زنده شی!!!

  • ناشناس
    0

    اگر این پسر راست میگه ازش سوال کنید در هنگام کاشت چنارهای دانشگاه شهید بهشتی آیا قاره امریکا وجود داشت؟ یا ازش بپرسید کوروش پادشاه بزرگ هخامنشی در این ۱۵۰۰ سال گذشته کجا بوده و چه کار میکرده؟ اگر جواب درست داد آدرس محل تحصیلش در دانشگاه شهید بهشتی مریخ را بگیرید شاید رفتیم سری بزنیم لااقل محل خوابی داشته باشیم

  • ناشناس
    0

    مثلا مردم ایران الان در بهشت هستند که مردم دنیا باور ندارند!!

  • ناشناس
    0

    در سطرچهارم این داستان تخیّلی/علمی به نام کشوری اشاره شده!

  • 0

    برای خیلی اتفاق افتاده برای اولین بار جایی می روید که قبلاً در خواب آنجا را دیده آید یا اطلاعاتی تخصصی به ذهن شما می آید که اصلا درمورد آن مطالعه یا آموزشی ندیده آید اینها را چگونه توجیه می کنید در این دنیا «غیرممکن چیزی است که ما نمی توانیم به ذهن خود وارد کنیم»

    نظرات شما -
    • 0

      براش توجیه هست گاهی روح زودتر از جسم حرکت میکنه قدیمیها میگفتن کسانیکه کم میخورند کم میخوابن و زیاد کار میکنن روحشون سبک میشه و میتونن در بُعد زمان یا مکان حرکت کنن مثل مغ ها که در شمال غربی ایران ساکن بودند اسم دشت مغان رو هم شنیدید
      به همین دلیل گاهی برخی اتفاقها یا مکانها براتون آشناست

  • ناشناس
    0

    این که چیزی نیست همه هیئت حاکمه ما در این چند سال گذشته از فضا وکره مریق تشریف اوردند .

  • احمد
    0

    منم از اورانوس اومدم

  • ناشناس
    0

    من هم هر جامیرم میگم از جهنم اومدم! اونها هم میگن همون ایران میموندی نحسیت نیاد اینجا!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها