چه انتظاری از رابطه عاشقانه دارید؟!

تست خودشناسی/ عکسی که انتظار شما از رابطه عاشقانه را فاش می‌کند

نگاهی به این تصویر، که خطای دید ایجاد می‌کند، بیندازید تا متوجه شوید در یک رابطه عاشقانه دوست دارید درک بشوید، مورد پذیرش قرار بگیرید یا پیوندی معنوی با طرفِ مقابل‌تان برقرار کنید.

تست خودشناسی/ عکسی که انتظار شما از رابطه عاشقانه را فاش می‌کند

به گزارش  The Daily Mail، ظاهراً خطای دیدی وجود دارد که می‌تواند ویژگی‌هایی که شما در یک رابطه به دنبالش هستید را برملا کند. یک اثر هنری ـ که ۵ نقاشی متفاوت است که با هم ترکیب شده‌اندـ ظاهراً می‌تواند به شما بگوید که چه ویژگی‌هایی را در یک شریک عاطفی ترجیح می‌دهید.

به گفته مایندز ژورنال ـ یک نشریه آنلاین که منابع قابل‌دسترسی را برای یک زندگی بهتر در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد ـ نخستین چیزی که در این عکس نظر شما را به خود جلب می‌کند می‌تواند اطلاعات زیادی درباره تمام چیز‌هایی که در یک رابطه عاشقانه برای شما مهم است، در اختیارتان قرار دهد.

براساس ادعا‌های این نشریه، آنچه که شما اول در این عکس می‌بینید، می‌تواند مشخص کند که آیا شما به دنبال شریک عشقی‌ای هستید که ذهن‌تان را به چالش بکشد، یا به دنبال فردی هستید که از شما مراقبت کند. نگاهی به این تصویر، که خطای دید ایجاد می‌کند، بیندازید تا متوجه شوید در یک رابطه عاشقانه دوست دارید درک بشوید، مورد پذیرش قرار بگیرید یا پیوندی معنوی با طرفِ مقابل‌تان برقرار کنید.

خطای دیدی که آنچه از یک رابطه عاشقانه می‌خواهید را فاش می‌کند

چهره یک مرد: شما دوست دارید طرف‌تان درک‌تان کند

برطبق مایندز ژورنال، اگر نخستین چیزی که در این نقاشی می‌بینید چهره یک مرد است، یعنی درک شدن در یک رابطه از هر چیز دیگری برای‌تان مهم‌تر است.

این نشریه مدعی است افرادی که اول چهره یک مرد را می‌بینند افرادی «سخت‌کوش» هستند که «تشنه احترام، تحسین‌شدن و مورد ستایش قرار گرفتن» از سوی طرف‌ِ دیگر رابطه هستند.

این افراد به راحتی با «مشاهده دیگران» می‌توانند آن‌ها را بفهمند و بر اساس مشاهداتی که دارند «بخشِ خاصی از شخصیت‌شان» را بروز می‌دهند.

شما آن نسخه‌ای از خودتان را نمایش می‌دهید که طرفِ مقابل با آن احساس راحتی کند و ارتباط برقرار کند. این کمک می‌کند که دیگران شما را راحت‌تر و بهتر دوست داشته باشند.

این مهارت به طرزی استثنائی می‌تواند مفید باشد. اما، معنایش این نیست که شما فریب‌کار و دغل‌کار هستید. این فقط یعنی شما در بازنمایی و عرضه خودتان به دیگران محتاط عمل می‌کنید و مراقب ادراکی که آن‌ها از شما دارند، هستید.

اما این کار اغلب باعث می‌شود که شما رازآلودتر از‌حد لازم به نظر برسید. چون دیگران نمی‌توانند شما را کامل بشناسند، از درک اعماق شخصیت‌تان عاجز می‌مانند.» مایندز ژورنال می‌گوید، چون شما اغلب فقط بخش‌هایی از خودتان را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این کار می‌تواند «درکِ شما توسطِ شریک عاطفی‌تان را سخت کند. اما وقتی به آن‌ها زمان و فرصت بدهید، آن‌ها قطعاً شما را می‌شناسند.

فقط باید صبور باشید و تمام ابعاد و جنبه‌های خودتان را در باشکوه‌ترین حالت ممکن به آن‌ها نشان دهید. شما دوست‌داشته خواهید شد و مورد ستایش و تحسین قرار خواهید گرفت.

خطای دیدی که آنچه از یک رابطه عاشقانه می‌خواهید را فاش می‌کند

مردی با کت که ایستاده است: نیاز دارید شما را بپذیرند

اگر نخستین چیزی که در این خطای دید مشاهده کردید مردی با کت است که ایستاده، یعنی شما به دنبال فردی هستید که شما را همان‌طور که هستید ـ حتی وقتی غمگین هستیدـ بپذیرد.

افرادی که چشم‌شان اول به سمتِ مرد کت‌پوش جلب می‌شود، در اعماق قلب‌شان غمگین هستید.

شما درکی واضح از واقعیت زندگی دارید و می‌فهمید که تعادل بین شادی و غم برای یک هستیِ معنادار ضرورت دارد. شما می‌دانید که همه‌چیز در زندگی روزی شروع می‌شود و روزی به پایان می‌رسد و این نوع تفکر شما را قادر می‌سازد تا قدر کوچک‌ترین چیز‌ها را در زندگی‌تان بدانید.

وقتی حرف از روابط عاشقانه باشد، شما کسی را می‌خواهید که شما را «تمام‌وکمال بپذیرد» ـ این شاملِ «ماهیتِ مالیخولیایی‌تان» هم می‌شود.

برطبق نشریه مایندز ژورنال، کسانی که اول مرد کت‌پوش را در تصور می‌بینند، به کسی نیاز دارند که بتواند «فهم عمیق آن‌ها از زندگی و مرگ را ارج بنهد و تحسین کند و به‌جای آنکه تلاش کند آن‌ها را "درست کند"، تلاش کند زیبایی واقعیِ شخصیتِ غمگین آن‌ها را دریابد.»

خطای دیدی که آنچه از یک رابطه عاشقانه می‌خواهید را فاش می‌کند

کودکی که روی میز خوابیده: نیاز دارید از شما مراقبت کنند

برطبق نشریه مایندز ژورنال، افرادی که اول کودکی را می‌بینند که روی میز خوابیده است، مشتاق کسی هستند که بتواند به آن‌ها حسِ مراقبت‌شدن را القا کند، زیرا برخی اوقات آن‌ها حس می‌کنند که «ناتوان» هستند.

معنایش این نیست که شما مسئولیت‌پذیری، به دست گرفتن زمام امور یا مراقبت کردن از خویش را بلد نیستید. اما، شما حس می‌کنید آسیب‌پذیر هستید و باور دارید که چیز‌ها ممکن است هر لحظه بد شود.

شما هر روز نگران و مضطرب هستید و اغلب اوقات حس کم‌خوابی شدید دارید. گریه برای‌تان عادت شده است و حداقل هفته‌ای یک‌بار گریه می‌کنید تا آرامش پیدا کنید.

درست است که به دنبال شریکِ عاطفی‌ای هستید که به شما «عشق بورزد» و از شما «مراقبت کند»، اما نیازی به پرستار بچه ندارید. بلکه نیاز به کسی دارید که «نیاز‌های عاطفی‌تان» را درک کند.

به کسی نیاز دارید که از شما عمیقاً مراقبت کند، به شما حس امنیت بدهد و از شما مراقبت کند. کسی‌که در بالا‌وپایین زندگی از شما حمایت کند. به کسی نیاز دارید که همیشه در کنارتان بایستد و بار سنگین زندگی را برای‌تان سبک‌تر کند.

به فردی قوی نیاز دارید که ستون شما در زندگی باشد و شما را در پر قو بخواباند و بدانید که همیشه کسی هست که می‌توانید اعتماد داشته باشید از شما مراقبت می‌کند.

خطای دیدی که آنچه از یک رابطه عاشقانه می‌خواهید را فاش می‌کند

ساحر در حالِ مطالعه: نیاز دارید حس کنید یک پیوندِ عمیقِ معنوی با شریکِ عاطفی‌تان دارید

آن‌هایی که در نگاه اول در این تصویر ساحری را مشغول خواندن دو کتاب می‌بینند، به دنبال فردی هستند که با آن‌ها پیوندِ عمیقِ معنوی برقرار کند.

آن‌هایی که اول نگاه‌شان به سمتِ این ساحر جلب می‌شود «کنجکاوی شدیدی نسبت به زندگی ـ زندگی فعلی و زندگی آینده ـ دارند.

شما انگیزه زیادی برای شناخت زندگی دارید و آگاهید که فهم و شعور فراتر از این زندگیِ فانی وجود دارد. آنچه برای‌تان از همه‌چیز مهم‌تر است آن است که بتوانید «یک پیوند عمیق و معنادار» با دیگریِ مهم زندگی‌تان برقرار کنید.

اگر شریکِ زندگی‌تان باور‌های معنوی‌اش با شما تفاوت داشته باشد نیز مشکلی ندارد، البته تا زمانیکه در «اشتیاق شما به جهان» شریک باشد.

شما به ذهن‌های کنجکاوی جذب می‌شوید که عاشق دانستن درباره ابعادِ متفاوتِ معنویِ زندگی، جهان و تمام عالم هستند.» «شما شریکی را می‌خواهید که هرچند خودش را معنوی نمی‌داند، اما در اشتیاق شما به معنویت شریک است.

خطای دیدی که آنچه از یک رابطه عاشقانه می‌خواهید را فاش می‌کند

دو زن در لباس سفید: به مبارزه طلبیده‌شدن را دوست دارید

درنقطه‌مقابل کودک، دو زن در لباس سفید هستند که اگر نگاه شما اول آن‌ها را می‌بیند، یعنی شما مبارزه کردن را دوست دارید.

نشریه مایندز ژورنال این نوع افراد را «سرسخت» توصیف کرده که «خودشان و زندگی‌شان را تحتِ کنترل دارند.»

این مجله می‌نویسد: شما باور دارید اگر دیگران به شما اعتماد می‌کردند و دقیقاً همان کاری که شما به آن‌ها می‌گفتید را انجام می‌دادند، زندگی بسیار ساده‌تر می‌شد، زیرا شما می‌دانید که دیگران چه کار‌هایی باید انجام دهند.

اگرچه این کار ممکن است شما را شبیه یک خودپسند جلوه دهد، اما حقیقت آن است که اغلب اوقات مشاهدات، ادراک، قضاوت‌ها، افکار، باور‌ها و احساسات شما درست است.

شما احتمالاً در هر موقعیتی باهوش‌ترین فرد هستید و می‌دانید که کار‌ها باید چگونه انجام شوند.

وقتی نوبت به زندگی عشقی‌تان می‌رسد، به کسی نیاز دارید که با شما مقابله کند، عقایدش را مطرح کند و وقتی فکر می‌کند که ایده‌های‌تان درست نیست، آن‌ها را به مبارزه بطلبد. پیدا کردنِ فردی که ذهنش به اندازه خودتان قوی باشد بسیار مهم است و شما با شریکی که مطیع باشد، نمی‌توانید کنار بیایید.

شما به فردی نیاز دارید که از اینکه منتقد شما باشد هراسی به دل راه ندهد. شما رابطه‌ای را می‌خواهید که در آن هم خودتان از شریک زندگی‌تان مراقبت کنید و او را به چالش بکشید و هم او از شما مراقبت کند و شما را به چالش بکشد تا بدین‌وسیله با هم رشد کنید.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    رمالی در دنیای کنونی!

  • ایرانی
    0

    با اطمینان میگم همشون چرته. خبر مهم نداری اینم شد خبر

  • ابراهیم نصیری
    0

    سلام
    خیلی عالی بود.
    کسی که دستش در دست خدا باشد،
    خدا اورا طوری شخصیت میدهد و به او حکمت عطا میکند،که در زندگی اسوده خاطر باشد.

  • سهند
    0

    همش دری بری هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها