شهرداری گرگان به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال رسید؛

نزدیک‌تر از همیشه به فینال/ یک قدم تا آسیایی شدن

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد تا بیش از هر فصل دیگری به فینال این رقابت‌ها نزدیک باشد.

نزدیک‌تر از همیشه به فینال/ یک قدم تا آسیایی شدن

به گزارش خبر فوری ، در دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر دوشنبه تیم شهرداری گرگان در حضور سه هزار هوادارش میزبان تیم آویژه صنعت مشهد بود که با نتیجه 97 بر 59 به پیروزی رسید تا با توجه به برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت به جمع چهار تیم پایانی صعود کند.

شاگردان حمیدرضا کلاسنگیانی در این دیدار کار راحتی داشتند و در هر چهار کوارتر پیروز شدند تا شهرداری گرگان مقتدرانه و برای سومین بار در دو دهه اخیر به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کند.

«امیرحسین خندان پور» سنتر جوان تیم شهرداری گرگان چهره برتر زمین بود، وی در این دیدار کمتر از 16 دقیقه به میدان رفت اما توانست 18 امتیاز، 6 ریباند، یک توپ ربایی و یک بلاک شات ثبت کند و با نمره تاثیرگذاری 22، بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

آمادگی شهرداری برای آسیایی شدن

حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان رضایت کامل از عملکرد بازیکنناش مقابل آویژه صنعت مشهد داشت: «امروز بازیکنان ما فوق العاده و هماهنگ‌تر از گذشته بودند، این پیروزی محصول تلاش تمام تیم بود و به ضعف تیم حریف ارتباطی نداشت.»

وی عنوان کرد که شهرداری گرگان به هدف نخست خود رسید: «هدف اولیه ما حضور در جمع چهار تیم برتر بود که اکنون به آن رسیدیم. هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده و امیدوارم با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان به جایگاهی که لیاقتش را داریم برسیم.»

شهردار گرگان هم در پایان این دیدار در رختکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان حاضر شد و قول داد برای صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی به بازیکنان و کادر فنی پاداش ویژه در نظر بگیرد.

عبدالرضا دادبود هم مانند سایر اعضای تیم و هواداران در رویایی آسیایی شدن است: «ما برای رسیدن به فینال و آسیایی شدن خودمان را آماده کرده‌ایم و تمام قد از تیم شهرداری گرگان حمایت خواهیم کرد.»

وی وعده خوبی به هواداران پرشمار تیم بسکتبال شهرداری گرگان داد: «در صورت صعود به فینال و کسب مجوز حضور در مسابقات غرب آسیا اگر شورای شهر موافقت کند برنامه ویژه‌ای برای حضوری قدرتمند خواهیم داشت.»

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت سه از پنج برگزار می‌شود که تیم شهرداری گرگان در دیدارهای اول و دوم روزهای 24 و 25 فروردین در تهران مهمان شیمیدر است و در دیدارهای سوم و چهارم روزهای 29 و 30 فروردین میزبان شیمیدر خواهد بود و در صورت تساوی دیدار پنجم روز دوم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بهترین زمان برای تبدیل شدن رویا به واقعیت

سومین حضور شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال طی دو دهه اخیر از آنجایی با دو حضور قبلی منفاوت است که گرگانی‌ها بهترین آمار خود طی این سال‌ها را به جای گذاشته‌اند.

شهرداری چی‌ها تا کنون 18 دیدار در این فصل لیگ برتر بسکتبال برگزار کرده‌اند که حاصل آن 13 برد و پنج باخت بوده و در 9 دیدار خانگی فقط یک شکست داشته‌اند که آن هم مقابل پتروشیمی بندرامام بوده است.

در تمام طول فصل انگیزه و همدلی میان بازیکنان شهرداری گرگان موج می‌زد و اکنون انسجام و هماهنگی در کنار اعتماد به نفسی که با شکست دادن بزرگان به دست آمده و حمایت کم نظیر هواداران از مالک قلعه عقاب‌ها تیمی ترسناک ساخته است.

ضمن آنکه «نیکولا دراگویچ» سنتر 206 سانتی متری و صربستانی امشب به گرگان می‌رسد و در مرحله نیمه نهایی به جمع بازیکنان شهرداری اضافه خواهد شد تا این تیم با قدرت بیشتری در مرحله نیمه نهایی حاضر شود.

یک پیروزی از دو دیدار نخست مقابل شیمیدر در تهران می‌تواند رویای گرگانی‌ها را به واقعیت تبدیل کند تا آنها با دو پیروزی مقابل رقیب خود در گرگان برای نخستین بار راهی فینال لیگ برتر بسکتبال و رقابت‌های غرب آسیا شوند، رویایی که هواداران گرگانی شب‌ها با آن می‌خوابند و اکنون بهترین زمان برای تبدیل شدن به واقعیت است.

خبرنگار: محمد صالحی

عکاس: سعید میرزایی

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها