اتصال تالاب به دریا سرعت خروج آب از گمیشان را سرعت داده است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با تلاش سایر نیروهای مسلح اقدامات خوبی در خصوص اتصال تالاب به دریا صورت گرفته و آب شیب خود را پیدا کرده و خروج آب از این مناطق سرعت گرفته است.

اتصال تالاب به دریا سرعت خروج آب از گمیشان را سرعت داده است

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از آغاز بارندگی‌ها و وقوع سیلاب روزهای پایانی سال 97، گلستان اولین استانی بود که درگیر سیل شد و با گذشت بیش از دو هفته، همچنان اهالی مناطق سیل‌زده با این مشکل درگیر هستند.

وی با اشاره به اقدامات عملیاتی کاترساکشن ارتش به منظور تسریع در تخلیه سیلاب در مناطق سیل‌زده گمیشان، اظهار کرد: با تلاش سایر نیروهای مسلح اقدامات خوبی در خصوص اتصال تالاب به دریا صورت گرفته و آب شیب خود را پیدا کرده و خروج آب از این مناطق سرعت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: اگرچه تردد و عبور و مرور مردم در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان کمی آسان شده، اما هنوز زندگی مردم به حالت عادی بازگشت نداشته است.

جاویدان با اشاره به انسداد محورهای "خوش ییلاق به شاهرود"، "یساقی به بندرترکمن" و "آق قلا به گمیشان"، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها با تمام توان برای امدادرسانی مردم سیل‌زده تلاش کردند و در کنار سایر ارگان‌ها، پلیس طی روزهای اخیر فراتر از وظیفه خود عمل کرده و با تمام توان برای رفع مشکلات و بازگشایی کلیه محورهای استان تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از صبر و استقامت مردم، به همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها به تعامل و هماهنگی بسیار سازنده میان پلیس با دیگر دستگاه‌های مسئول در امر خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: نیروی‌ انتظامی از ابتدای حادثه در صحنه بوده و با گسترش چتر انتظامی و امنیتی، تا پایان در کنار مردم می‌ماند.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها