فرماندار گمیشان:

اکنون بهترین فرصت برای خروج از گمیش تپه است/ تردد در جاده بندرترکمن برقرار شد

فرماندار گمیشان گفت: کسانی که می خواهند از گمیش تپه خارج شوند اکنون بهترین فرصت برای این کار است.

اکنون بهترین فرصت برای خروج از گمیش تپه است/ تردد در جاده بندرترکمن برقرار شد

امیرشیر توماج در گفتگو با خبرنگار خبر فوری با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان گمیشان اظهار کرد: وضعیت دو روز گذشته را پایش کردیم خوشبختانه آبگرفتگی در معابر افزایش پیدا نکرده و میزان آبگرفتگی در منازل و معابر بین 34 تا 35 درصد است.

توماج با بیان اینکه عمر این آب به شیب زمین بستگی دارد، افزود: برای برون رفت از این وضعیت باید بتوانیم کانال ها و آب را از تالاب به سمت دریا مدیریت کنیم که دیروز توسط نیروهای ارتش و سپاه انجام شد و امروز هم در حال انجام است.

وی با اشاره بازگشایی جاده بندرترکمن گفت: محور گمیشان به بندرترکمن برقرار شده و تردد در حال انجام است البته تردد در برخی مواقع با سختی همراه است اما تلاش می کنیم از این راه برای انتقال اقلام سوختی و کمکی به داخل شهر استفاده کنیم.

کمیته مردمی توزیع اقلام را مدیریت کند

فرماندار گمیشان تصریح کرد: افرادی که از گمیش تپه می خواهند خارج شوند از این فرصت استفاده کنند وگرنه در صورت بارندگی شرایط متفاوت خواهد شد.

توماج با اشاره به نحوه کمک رسانی ها اظهار کرد: افراد خیّری که اقلام را انبار کردند بدانند متولی اصلی آن جمعیت هلال احمر است. البته کسانی که می خواهند به صورت خودجوش کمک کنند اشکالی ندارد.

وی با درخواست از کمیته مردمی شورای مدیریت بحران گفت: در برخی مواقع شاهد بودیم مثلاً در یکی از معابر اقلام مورد نیاز دو برابر و در معابری دیگر اقلام توزیع نشده است. به همین خاطر از کمیته مردمی درخواست می کنم توزیع اقلام را در دست بگیرند.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها