فرماندار گمیشان:

راه خواجه نفس به بندرترکمن تا شنبه باز می شود

فرماندار گمیشان گفت: سپاه نینوا قول داده راه خواجه نفس به بندرترکمن تا صبح شنبه گشوده شود.

راه خواجه نفس به بندرترکمن تا شنبه باز می شود

امیرشیر توماج در گفتگو با خبر فوری درباره آخرین وضعیت شهرستان گمیشان گفت: شرق شهر گمیش تپه دچار آبگرفتگی شده به طوری که ساختمان فرمانداری نیز به آبگرفتگی دچار شده است.

وی در خصوص برنامه خروج آب اظهار کرد: دیشب با سردار معروفی فرمانده سپاه استان جلسه ای برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که آب ابتدا به سمت دور شهر،در ادامه به سمت تالاب و سپس به سوی دریا ریخته شود.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه ورودی حجم آب، بسیار بیشتر از خروجی کانال داخل شهر گمیش تپه است گفت: به همین علت آبگرفتگی در شرق گمیش تپه صورت گرفته است.

توماج ادامه داد: روان آب هایی که از سمت آق قلا و گرگانرود آمده است باعث شکافتگی دیوارهای گرگانرود دچار شده که بعضی مهار شدند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم راه های مربوط به شهرستان را وصل کنیم که سپاه قول داده تا فردا صبح راه خواجه نفس به بندر ترکمن وصل شود.

فرماندار گمیشان ادامه داد: با تشکیل شوراها و شورایاران تلاش می کنیم بتوانیم برای همه عزیزان که دچار آب گرفتگی شده اند خدمات ارائه دهیم و ستاد اسکان در حال خدمات رسانی است.

توماج افزود: راه های اصلی به دلیل حجوم روان آب ها بسته است و اگر راه خواجه نفس باز شود تمامی تجهیزات ماشین آلات سنگین را از همین مسیر انتقال دهیم.

وی از مردم درخواست کرد: برای چندمین بار از مردم خواهش می کنم به اطلاعیه ها و هشدارهای ستاد مدیریت بحران توجه کنند.

توماج در پایان گفت: از همه عزیزانی که بدون منت زحمت می کشند و دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی و بسیج که در کنار ما در شهرستان حضور دارند و شرایط را مدیریت کنند تشکر می کنم.

منبع: خبرفوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها