رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آق قلا:

همه امکانات نیروهای مسلح در آق قلا بسیج شده است/ احداث کانال برای تسریع در خروج آب

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به مردم سیل زده آق قلا بسیج شده است.

همه امکانات نیروهای مسلح در آق قلا بسیج شده است/ احداث کانال برای تسریع در خروج آب

به گزارش خبر فوری ، سرلشکر محمدحسین باقری ظهر پنجشنبه در جمع مردم آق‎قلا گفت: مردم صبور و نجیب این منطقه با سیل مواجعه شدند و به امر مقام معظم رهبری نیروهای مسلح امکانات خود را بسیج کردند و در این منطقه حضور یافتند.

سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج و وزارت دفاع و با همه امکانات در منطقه حاضر شدند و هر کمبودی باشد با همکاری هم جبران خواهند کرد.

وی تصریح کرد: علت اصلی مشکلات سیل در این منطقه عدم لایروبی رودخانه ای است و با وجود این انبوه آب امکان لایروبی در حال حاضر وجود ندارد، بیل های مکانیکی سپاه و ارتش دو کانال در حال احداث هستند تا روند خروج آب را سرعت ببخشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امیدواریم با حفر این کانال تمام منطقه که دچار آبگرفتگی است فروکش کند و در صورت بارندگی مجدد باید شهرها و روستاها ایمن سازی شود و بر این اساس باید حصار و سیل بند در اطراف شهرها و روستاها در نظر گرفته شود.

سرلشکر باقری افزود: ایجاد بیمارستان ها و درمانگاه و رساندن غذا و آب در مواقع ضرورت و برقراری امنیت در حد مطلوب باید اقدام شود تا مردم نگران تعرض به اموال خود نباشد و این مهم از اقداماتی بود که نیروی انتظامی و بسیج آن را دنبال کردند.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها