مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبر فوری:

70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد/ دنبال جذب بازیکن هستیم

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان از پرداخت 70 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم خبر داد و عنوان کرد که به دنبال جذب یک بازیکن هستیم.

70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد/ دنبال جذب بازیکن هستیم

کریم علمی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به نتایج تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جاری اظهار کرد: امسال سال ویژه ای برای تیم شهرداری بوده و ما توانستیم با حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان به یک اتفاق نادر دست پیدا کنیم.

علمی افزود: از سال 78 تا کنون سابقه نداشته تیم شهرداری در مرحله مقدماتی در رتبه سوم قرار بگیرد که این اتفاق مهم را به همه بسکتبالدوستان گرگانی تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه به تمام تعهدات در قبال بازیکنان و کادرفنی عمل کرده ایم گفت: تا کنون 70 درصد مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخته ایم و مشکلی بابت تسویه حساب نداریم.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید بیان کرد: پیگیر جذب بازیکن داخلی یا خارجی دیگر برای مرحله پلی آف هستیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان ضمن تشکر از حمایت های شهردار، اعضای شورا و هواداران بسکتبال اظهار کرد: گرگان پایتخت بسکتبال ایران است و تلاش می کنیم جایگاه بسکتبال را به آنچه استحقاقش را دارد برسانیم.

علمی با تاکید بر اینکه قبول داریم انتظارات از تیم شهرداری بالا رفته است، اظهار کرد: هر چند از نظر هزینه قابل مقایسه با تیم های مدعی پتروشیمی بندر امام، نفت آبادان و شیمیدر تهران نبوده ایم اما از اینکه توقعات از تیم بالا رفته شادمان هستیم.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها