فرماندار علی آبادکتول:

مخالفت با واگذاری پارک جنگلی کبودوال به بخش خصوصی منطقی نیست

فرماندار علی آباد کتول گفت: اینکه جمعی با موضوع واگذاری این پارک به بخش خصوصی مخالفت می کنند توجیه پذیر و منطقی نیست چراکه هنوز طرح واگذاری به بخش خصوصی آماده نشده است.

مخالفت با واگذاری پارک جنگلی کبودوال به بخش خصوصی منطقی نیست

حسن هدایتی در گفتگو با خبر فوری در پاسخ به اعتراضی جمعی از دوستداران طبیعت و مخالفت آن ها برای واگذاری پارک جنگلی کبودوال به بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به بحث احداث تله کابین پیشنهاد ما این بوده که مدیریت تله کابین به بخش خصوصی و مدیریت پارک جنگلی در اختیار شهرداری باشد اما نظر سازمان عالی جنگل ها به مدیریت یکپارچه است و ما هم به این موضوع تمکین داریم.

وی افزود: نگهداری از پارک جنگلی کبودوال در اختیار منابع طبیعی بوده و اکنون به مدت 50 سال در اجاره شهرداری علی آباد قرار گرفته، اینکه جمعی با موضوع واگذاری این پارک به بخش خصوصی مخالفت می کنند توجیه پذیر و منطقی نیست چراکه هنوز طرح واگذاری به بخش خصوصی توجیه نشده و مشخص نیست این واگذاری چه معایب و چه مضراتی دارد.

هدایتی گفت: با مطرح شدن موضوع واگذاری این پارک جنگلی به بخش خصوصی منافع برخی از افراد به خطر افتاده و من نگرانی مردمی از این موضوع را رد می کنم.

فرماندارعلی آبادکتول ادامه داد: آمدن سرمایه گذاری بخش خصوصی به شهر در اقتصاد مردم تاثیر زیادی دارد و ما برای بهبود شرایط مردم تمام همت و اراده خود را به کار می گیریم.

وی تصریح کرد: با مطرح شدن بحث تله کابین موضوع ترافیک منطقه هم مطرح شده و ما منتظر نامه شورای عالی معماری در این زمینه هستیم تا بحث تله کابین به مزایده گذاشته شود.

منبع: خبرفوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها