جزیره آشوراده امکانات مناسب گردشگری ندارد

جزیره آشوراده امکانات مناسب گردشگری ندارد

عبدالحیکم فیروزی عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در نوروز سال 1396 اظهار داشت: در راستای تسهیل سفر نوروزی در شهرستان بندرترکمن جلسات مختلفی را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم نقاط ضعفی که در سال گذشته داشتیم را در ایام نوروزی و ستاد خدمات سفر شهرستان برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان بندرترکمن افزود: شهرستان بندرترکمن شرایط خاص خود را برای گردشگری دارد و مورد استقبال توریست و گردشگرانی که وارد استان می‎شود، قرار می‎گیرد.

فیروزی با بیان اینکه از سوی مسافران استقبال زیادی از شهرستان بندرترکمن در ایام نوروز می‎شود، افزود: برای جذب گردشگر و تسهیل سفر تلاش زیادی در شهرستان شده و تنها به ایام نوروز بسنده نکردیم.

وی تصریح کرد: سعی کردیم مبلمان شهری را تغییر دهیم و در این راستا نسبت به ورودی‎ها و خروجی‎های شهر تدابیری اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان بندر ترکمن تاکید کرد: هر گردشگری که به شهرستان بندرترکمن وارد می‎شود درصدد این است که از جزیره آشوراده بازدیدی داشته باشد اما این جزیره امکانات مناسبی ندارد.

فیروزی اظهار کرد: رستوران و سرویس بهداشتی کافی و مناسب برای گردشگران وجود ندارد و از این رو در این جزیره با مشکلاتی رو به رو هستیم که هنوز نتوانستیم مرتفع کنیم.

وی یادآور شد: اما در مسیر داخل شهر بندرترکمن تلاش کردیم که خدمات خوبی به مسافران داشته باشیم و هر فردی که وارد شهر می‎شود، متوجه تغییرات شود.

فرماندار شهرستان بندرترکمن یادآور شد: امیدواریم با توجه به توصیه‎های رئیس جمهور امسال نورز متفاوتی را نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها