سردار مهری: تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به بازدید از محل حادثه تصادف مرحوم نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است.

سردار مهری: تقاطع محل تصادف مرحوم نوربخش از نظر هندسی ‌دچار مشکل است

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون وی اظهار داشت: این دو بزرگوار و خدمتگزارکه هم رزمنده و هم آزاده بودند و هم خدمتگزار خوبی برای مردم کشور بودند متاسفانه در راه خدمتگزاری به مردم دچار سانحه شدند.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کنم ‌روح این بزرگواران با روح شهدای صدر ا‌سلام محشور شود، افزود: درگشت این دو مرحوم ‌شهادت‌گونه بود یعنی کارشان برای خدمت به مردم بود و در روز‌ پنجشنبه که معمولا ‌تعطیل است ‌اینها برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نمی‌شناختند.

سردار مهری با بیان اینکه سوابق این دو مرحوم‌ نشان می‌دهد ‌برای خدمت بیشتر به مردم تلاش بی وقفه داشتند، گفت: ‌‌روز گذشته ‌از صحنه تصادف بازدید داشتم. در استان گلستان تعداد‌ی نقاط‌ حادثه‌خیز وجود دارد و ‌بریدگی‌ها و تقاطع‌های‌ سطح جاده اصلی استان گلستان ‌دچار مشکلات هندسی است و امیدواریم با پیگیری‌های‌ پلیس راه ‌این نقاط حادثه‌خیز برطرف شود.‌

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها