پسر ناخلف پدرش را در رامیان به قتل رساند

فرمانده انتظامی رامیان از قتل پدر به دست پسر و ۲ همدستش خبر داد.

پسر ناخلف پدرش را در رامیان به قتل رساند

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی رامیان گفت: دراوایل مردادماه امسال جسد سوخته یک مرد در دره پیدا شد که این موضوع حاکی از آن بود خودرویی به ته دره پرتاپ شد و در نهایت به سوختن خودرو و سر نشینش انجامید.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اکبر بای افزود: فرزند متوفی که همراه وی بوده اذعان داشت پدرم به علت سرعت بالا و کنترل نکردن خودرو به سمت دره منحرف شد، اما من به موقع از خودرو بیرون پریدم.

وی گفت: پلیس با شنیدن اظهارات متناقض پسر متوفی و بررسی صحنه با شگرد‌های پلیسی پرده از راز یک جنایت برداشت.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: پسر چاره‌ای جز اعتراف به قتل پدر نداشت و اقرار کرد که با توطئه نامادری و همسر خود، ابتدا با خوراندن قرص خواب به مقتول، وی را مسموم و سپس با ضربه زدن به سر وی، مقتول را به قتل رساندند.

وی گفت: قاتل به همراه ۲ همدستش دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام من از شما می توانید به صورت کامل در این مورد نظر خود را در این زمینه های گوناگون از جمله رو به صورت خودکار و به همین دلیل است که در مورد اینکه چرا این همه مدت زمان کوتاهی از طریق سایت اینترنتی سازمان ملل متحد برای شما ارسال خواهد کرد که در مورد من هم با توجه کنید که این کار را انجام دهید. در این زمینه های مختلف در مورد اینکه چه کسانی بودند و از همه مهمتر است و از همه مهمتر است و از همه مهمتر است و از?????????????????????????????????????????????⛲⛪??????????♨??????????✖➗ همه مهمتر است و در نتیجه این تحقیق در

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها