خودکفایی نظام در عرصه‌های مختلف با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد

خودکفایی نظام در عرصه‌های مختلف با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد

سردار سالار آبنوش ظهر امروز در جمع مردم گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهر اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام چندین ایام الله به وجود آمد تا اسلام تداوم یابد.

وی افزود: دشمنان اسلام همواره سعی می‌کردند تا از جاری و ساری شدن دین اسلام جلوگیری کنند اما همیشه به اراده خداوند وقایعی اتفاق می‌افتاد تا دین اسلام جاری شود.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: یکی از وقایع مهم عصر ما که سبب تبلور اسلام شد دهه فجر بود که سبب شد اسلام احیا شود.

آبنوش گفت: شما مردم با پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادید که در سایه اسلام و با دستورالعمل دین و با کمک و یاری از دستورات دینی می‌توان نظام سیاسی را تنظیم و قوانینی را تعریف کرد و یک جامعه را اداره کرد.

وی افزود: دشمنان ابتدا تصور می‌کردند که اسلام و دین قادر به اداره جامعه نیستند اما شما با انفجار نور و جاری کردن اسلام ناب محمدی ثابت کردید که می‌توان دین در جامعه جاری کرد و با آن جامعه را اداره کرد.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار داشت: ما نماد اسلام را مطرح کرده و ثابت کردیم که حکومت و سیاست که عبارت از علم قدرت است در سایه شریعت و دستورات شارع مقدس برای بشر طوری تنظیم کنیم تا پس از 4 دهه محاصره و توطئه‌های دشمن، یک الگوی کامل و برازنده برای دنیا باشیم و دشمنان ادعا کنند که ما از عرصه‌های مختلف عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ما به قدری قدرتمند عمل کردیم که آمریکا مجبور شد در یک طرف و ایران در طرف دیگر وارد مذاکره شود و دو سال با ما مذاکره کرد که این نشان‌دهنده عظمت ماست.

سردار آبنوش اظهار کرد: دشمن وقتی پیشرفت ایران را دید با همه ورشکستگی خود جنگ‌های نیابتی راه انداخت و میلیون‌ها دلار هزینه کرد تا ناامنی را ایجاد کند اما همین جنگ‌های نیابتی اسلام را در دیگر کشورها صادر کرد و امروز در این اندیشه‌اند که چطور بحران‌های خود را مدیریت کنند.

وی گفت: همه موفقیت‌های ما در سایه ولایت و رهبری است ولی دشمنان همواره می‌خواستند وحدت و اتحاد ما را مورد هجمه قرار دهند و امروز ادعا می‌کنند که نظام ما ناکارآمد است اما باید در مقابله با این اقدام دشمنان توانمندی‌ها و پیشرفت کشور به مردم اطلاع‌رسانی شود.

سردار آبنوش ادامه داد: امروز دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی ادعا می‌کند که اسلام ناکارآمد بوده اما نظام ما با وجود همه توطئه‌ها و فتنه‌ها توانسته در زیر ساخت‌ها توانمند شود و آیا با این وضعیت ناکارآمدی عقلانی است؟

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: آنان می‌بینند که با وجود همه فشارها و توطئه‌ها ما همچنان توانمند و موفق هستیم، درصدد هستند ما را ناکارآمد جلوه دهند و در مسیر ما دست‌اندازی قرار دهند اما همه این دست اندازی‌ها به لطف خداوند برای خودشان ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: همه جا عنوان شده که مذاکره از طرف ایران پیشنهاد شده اما اصل بر این است که وقتی آنان دیدند که ایران با همه تحریم‌ها، در حوزه علم و فناوری حرف نخست را می زند و در صنایع نفت و گاز توانسته است پالایشگاه 100 درصد بومی ساخته و بهربرداری کند، مذاکره را پیشنهاد کردند.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: از دستاوردهای نظام، خودکفایی در عرصه نفت و گاز است که توسط فرزندان شما که در کنار علم و صنعت نماز اول وقت خود را نیز فراموش نکرد‌ه‌اند، به‌دست آمده است.

وی افزود: امروز ما در مسئله مهم دنیا یعنی آب در زمینه کنترل و مهار به موفقیت‌هایی رسیدیم که در جهان بی‌نظیر است ولی هنوز آنرا رسانه‌ای نکرده‌ایم.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اضافه کرد : بعضی‌ها چشم ندارند سپاه را ببینند، بهترین فرزندان شما مردم در قرارگاه هستند و سپاه یعنی مردم و مردم یعنی سپاه و ما با کمک مردم جنگ را به سرانجام رسانیدم.

سردار آبنوش تصریح کرد: ما با وجود همه تحریم‌ها و کسب همه موفقیت‌ها هنوز هم مانند اوائل انقلاب مهم‌ترین مسئله اصلی خود را فلسطین و نجات مردم فلسطین می‌دانیم و تا سقوط رژیم صهیونیست آرام نخواهیم شد.

وی اظهار داشت: ما با کسی جنگ نداریم و قدرت بازدارندگی داریم اما این را محکم می‌گوییم شاید دشمن آغازکننده جنگ باشد اما پایان دهنده نخواهد بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها