ورودی تفرجگاه‌ های استان گلستان روزهای پنجشنبه و جمعه مسدود است

براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه تفرجگاه‌ های استان گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل بوده و ورود به آنها ممنوع است.

ورودی تفرجگاه‌ های استان گلستان روزهای پنجشنبه و جمعه مسدود است

در افزایش شدید تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان گلستان و همچنین ورود کرونای دلتا از مرزهای شرقی به این استان نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونای استان امروز به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد و تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی در استان پیش بینی شده است.

احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به افزایش بستری‌ها و مشاهده علائم گسترش کرونا در استان و ورود کرونای دلتا از مرزهای شرقی استان، تا زمان نشست شنبه ستاد کرونای استان، کلیه تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها مسدود و تالارهای عزا و عروسی و نمازهای جمعه و جماعات تعطیل خواهد بود. برپایی بازارچه‌های محلی نیز در استان ممنوع شده است.

وی گفت: ضمن اینکه محدودیت‌های ترافیکی نیز برای ایاب و ذهاب افراد غیر بومی در استان در نظر گرفته شده و جهت پیشگیری، فرمانداران سراسر استان با کمک نیروی محترم انتظامی ملزم به اجرای آن هستند.

مکتبی گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید بزرگ قربان که از اعیاد مهم در استان گلستان به شمار می‌آید، از مردم درخواست می‌کنیم روزهای آتی در خانه بمانند تا بتوانیم این عید سعید را با محدودیت کمتری در استان جشن بگیریم.

عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: با بستری 794 بیمار مبتلا به کرونا رکورد امسال بستری کرونایی‌ها در مراکز درمانی استان شکسته شد.

وی با ابراز نگرانی از شیوع گسترده بیماری در استان افزود: از این تعداد 112 نفر در بخش آی سی یو بستری شده‌اند که 32 نفر از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها