۷۱ واحد مسکونی به معلولان گلستانی تحویل داده شد

همزمان در سراسر کشور 71 واحد مسکونی مددجویی در استان گلستان به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تحویل خانواده‌های تحت پوشش شد.

۷۱ واحد مسکونی به معلولان گلستانی تحویل داده شد

سیدمهدی حسینی، مدیرکل بهزیستی گلستان در این مراسم اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال توانستیم با خدمت‌رسانی گسترده در بحث مسکن جامعه هدف، رتبه اول عملکرد در این خصوص را به دست آوردیم که این امر نشان از تلاش شبانه روزی همکاران ما در این سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی آمادگی دارد تا با ارائه وام‌های کم بهره و کمک‌های بلاعوض به جامعه هدف خود در خصوص تأمین مسکن و اشتغال، در راستای توانمندسازی و بهبود زندگی آنان اقدام کرده و با کمک دیگر دستگاه‌های استانی خدمات رسانی خود را گسترده‌تر کند.

مدیرکل بهزیستی استان هم چنین گفت: یک کار ویژه نیز در خصوص تأمین مسکن خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در حال انجام است و سهمیه استان نیز در این طرح افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: 291 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول در روستاها و 63 واحد مسکونی در شهرها به عنوان سهمیه جدید به استان ابلاغ شد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان گلستان 540 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز برای ودیعه مسکن مددجویان روستایی و شهری به استان اختصاص یافته بود که همه این مبلغ جذب شد. همچنین یک میلیارد و 350 میلیون تومان دیگر هم برای ودیعه مسکن 70 خانوار دارای معلول و زنان سرپرست خانوار به استان اختصاص پیدا کرده است.

حسینی گفت: در قالب تفاهم نامه مشترک همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) نیز 34 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در استان ساخته شده است. همچنین 13 خانواده ایتام معلول نیز در این مدت صاحب خانه شده‌اند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها