تأسیس دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان

امروز همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانشجویان، دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان در گرگان افتتاح شد.

تأسیس دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان در آیین افتتاح این دفتر گفت: دانشجو، محور توسعه در دانشگاه و جامعه است. دانشجو ظرفیتی از لحاظ ایده، خلاقیت، نوآوری، مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اشتغال و کارآفرینی دارد و اگر این‌ها با ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی هم‌افزا شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

سیدعزیز موسوی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک بازوی علمی در دولت‌های جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و در زمینه‌های بسیاری، اثرات فعالیت‌های جهاد دانشگاهی وجود دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان نیز گفت: جهاد دانشگاهی در بخش اشتغال اقداماتی را دنبال می‌کند که در این راستان می‌توان اشتغال فارغ‌التحصیلان را نیز پیگیری کرد.

محبوبه کشیری با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، کانون‌های علمی، اشتغال، کارآفرینی و غیره، تصریح کرد: در کنار هم می‌توانیم برنامه‌های منسجمی داشته باشیم‌ که خروجی آن هدفمند کردن دانشجویان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان، هدف از راه‌اندازی این دفتر را ارتباط بیشتر و مؤثرتر دانشجویان و پیگیری برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت مناسبی در رشته‌های هنری دارد و بی‌تردید با تکیه‌بر این پتانسیل، می‌توان اقدامات مؤثر و تأثیرگذاری را انجام داد.

علیرضا سعیدی افزود: با توجه اینکه رسالت و هدف اصلی سازمان دانشجویان توسعه و ارتقاء استعدادهای دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ... است، به‌کارگیری دانشجویان در حوزه‌های مختلف و ساماندهی آن‌ها در تیم‌های مربوطه، رشد و ارتقاء آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه سازمان دانشجویان بستر بسیار مطلوبی برای فعالیت دانشجویان پویا در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری است، گفت: اجرای برنامه‌های متعدد در قالب‌های جشنواره، نشست‌های تخصصی، کارگاه و سمینار در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف در سطح استانی و کشوری، از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها