آمادگی کمیته امداد گلستان برای جمع‌آوری نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد گلستان از آمادگی ۲۶۰ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبرداد.

آمادگی کمیته امداد گلستان برای جمع‌آوری نذورات قربانی

عیسی بابایی اظهارکرد: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان، ۱۸۰ مرکز نیکوکاری و ۶۰ پایگاه مستقر در میادین اصلی شهرها، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان هستند.

وی افزود: نذورات جمع‌آوری شده در همان روز عید بین نیازمندان با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان بیان کرد: نیکوکاران گلستانی می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده، گوشت و پوست دام را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند.

بابایی از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان خواست، امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.

وی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هم می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به‌ حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

بابایی با پیش‌بینی جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان نذورات قربانی در سال جاری، خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها