وضعیت استان گلستان در شاخص‌های امنیتی مطلوب است

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان اینکه عزت و اقتدار دو شاخصه ارزشمند برای نیروهای پلیس است، گفت: اقتدار  پلیس، مورد پذیرش مردم و جامعه برای ایجاد آرامش و امنیت است.

وضعیت استان گلستان در شاخص‌های امنیتی مطلوب است

سردار علی ملک ‌شاهکویی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلستان که با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، اظهارداشت: استان گلستان از نظر شاخص‌های امنیتی در شرایط مطلوبی قرار دارد و سرمایه‌گذاری و توسعه پایداراستان به علت وجود همین امنیت است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار دو شاخصه ارزشمند برای نیروهای پلیس است، افزود: اقتدار پلیس، مورد پذیرش مردم و جامعه برای ایجاد آرامش و امنیت است.

سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده سابق نیروی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، استفاده از شیوه مدیریت و تلاش جهادی، ملاک قرار دادن آموزه‌های دینی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی مسیری رو به جلو را پیموده است.

همچنین سرهنگ فاضل دادگر، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان نیز اجرای برنامه‌های ابلاغی و هم‌سو بودن با منویات مقام معظم رهبری، توسعه سطح همکاری با بسیج و اقدامات مشترک، توجه ویژه به امر تربیت و آموزش در جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان انتظامی را از جمله برنامه‌های پیش‌رو عنوان کرد.

وی گفت: حفاظت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به خصوص خرده‌فروشان، تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها و رصد و اشراف اطلاعاتی را از دیگر اولویت‌های ما در نیروی انتظامی است.

در پایان این مراسم سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر به عنوان فرمانده انتظامی استان معرفی و از خدمات سردار روح‌الامین قاسمی که به درجه بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها