فرماندار گرگان:

ورود مسافران به النگدره همچنان ممنوع است

فرماندار گرگان گفت: تفرجگاه النگدره برای ورود خودروها و اتراق مسافران و گردشگران بازگشایی نشده ‌و فقط پیاده‌روی شهروندان در این مسیر امکانپذیر است.

ورود مسافران به النگدره همچنان ممنوع است

محمد حمیدی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان با اشاره به سفید شدن وضعیت برخی شهرهای استان در خصوص شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا در استان وضعیت 4 شهرستان سفید شده و گزارش‌ها حاکی از این است که به زودی تعداد آنها به 10 شهرستان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی حتی در صورت سفید شدن وضعیت شهرستان باید عایت شود، گفت: بار اصلی مراجعات بیماران و بستری آنها در گرگان است و در این شرایط، شهرستان گرگان آخرین شهری در استان خواهد بود که به وضعیت سفید می‌رسد.

فرماندار گرگان افزود: تفرجگاه النگدره برای ورود خودروها و اتراق مسافران و گردشگران بازگشایی نشده ‌و فقط پیاده‌روی شهروندان در این مسیر امکانپذیر است.

وی در ادامه درباره برگزاری مراسمات شب‌های قدر بیان داشت: هنوز دستورالعملی از سوی ستاد مقابله با کرونا ابلاغ نشده و برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع دوباره بیماری از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری می‌کنیم.

حمیدی خاطرنشان کرد: زندگی قبل و بعد از کرونا متفاوت خواهد بود و اصطلاحات زرد، قرمز و سفید فقط دغدغه‌های مردم را کم می‌کند اما تغییری در وضعیت ایجاد نمی‌کند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به مراجعان هم منتقل کنند که رعایت بهداشت ضروری است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها