تعیین تکلیف رسمی حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد حسن یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود و در صورت داشتن شرایط خوب عازم المپیک خواهد شد.

تعیین تکلیف رسمی حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

 فدراسیون کشتی اعلام کرد: نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می نماید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ااه
    1

    تو آمریکا تیلور حذف میشه تو ایران این بازنده مستقیم میره المپیک فرق بین جهان اول وجهان سوم

  • ناشناس
    0

    این کارها را نکنید! چه لزومی دارد کشتی گیری که تازه از بند مصدومیت و جراحی کتف رها شده و حدود ۹ ماه از تمرینات کشتی و آمادگی جسمانی به دور بوده را به مسابقات انتخابی المپیک اعزام کنید؟! کامران قاسمپور را جایگزین ایشان کنید تا از دستیابی به سهمیه المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم محروم نشویم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها