رئیس فدراسیون کشتی:

در فدراسیون کشتی نتایجی که در سال گذشته گرفتیم در ۷۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است/ جوری برخورد کردند که انگار شکست خورده‌ایم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: در تاریخ هیچ فدراسیونی تا این اندازه افتخار نداشتیم به خصوص در فدراسیون کشتی نتایجی که در سال گذشته گرفتیم در ۷۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده، ولی رسانه طوری رفتار کرد که انگار ما باخته‌ایم.

 در فدراسیون کشتی نتایجی که در سال گذشته گرفتیم در ۷۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است/ جوری برخورد کردند که انگار شکست خورده‌ایم

آیین تقدیر از تیم‌های ملی کشتی کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون کشتی امروز (دوشنبه) در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد. در این مراسم از تیم‌های کشتی آزاد، فرنگی و تیم‌های ملی رده‌های سنی تقدیر شد.

همچنین در این آیین جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور نیز حضور دارند.

علیرضا دبیر در این مراسم ضمن خیرمقدم به سردار سلامی، سردار معروفی، وزیر ورزش و خواهر شهید ابراهیم هادی و ضمن محکوم کردن جنایات در غزه گفت: بهترین مدال زندگی‌ام را کنار منصور برزگر کرفتم. کوتاه بگویم که رسانه امروز بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشتی از سال گذشته تاکنون ادامه داد: در تاریخ هیچ فدراسیونی تا این اندازه افتخار نداشتیم به خصوص در فدراسیون کشتی نتایجی که در سال گذشته گرفتیم در ۷۰ سال اخیر بی سابقه بوده ولی رسانه طوری با ما رفتار کرد که انگار باخته‌ایم.

دبیر تصریح کرد: البته در هانگژو ما ۸ طلا گرفتیم و چون باید ۹ طلا می‌گرفتیم خودم راضی نبودم. در تمامی رده‌های سنی قهرمان شده‌ایم. همین حسن یزدانی ۹ مدال جهانی و المپیک دارد و امسال هم نایب قهرمان جهان شده است. در قهرمانی جهان هم در ۲ بخش آزاد و فرنگی باید قهرمان جهان می‌شدیم ولی بعد از نایب قهرمانی جهان طوری رفتار شد که انگار باخته‌ایم من از این موضوع خنده‌ام می‌گرفت چون کشتی سطح توقعات را بسیار بالا برده اما نباید فراموش شود که ما تیم نهم و یازدهم دنیا را تحویل گرفته بودیم.

وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت معیشت کشتی‌گیران مورد رسیدگی قرار گیرد، ادامه داد: ما فقط معطوف به جوایزی نیستیم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای کشتی‌گیران در نظر می‌گیرند. انصافا کیومرث هاشمی از وقتی آمده سنگ تمام گذاشته، ما خودمان دنبال حل مشکلات این بچه ها هستیم. اسپانسر ما که در واقع برادر ماست، هم کنار ما بوده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اکثر افراد به خاطر رفتارهای دوپهلوی علیرضا دبیر از کشتی فراری شدند

  • ناشناس
    0

    نعمت روی زمین خوراک پررویان است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها