سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری شد/ کاندیدای دیگر غایب بود

سجاد انوشیروانی به عنوان رییس فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری شد/ کاندیدای دیگر غایب بود

مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و سجاد انوشیروانی توانست رای اعتماد مجمع را به دست آورد.

انوشیروانی ۵۲ رای از ۵۲ رای ماخوذه را کسب کرد و برای چهار سال رییس فدراسیون شد.

ایوب بهتاج دیگر کاندیدای این انتخابات در مجمع شرکت نکرد و غایب بود. 

محمد پولادگر به عنوان نماینده وزارت ورزش و مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشتند.

رسول معتمدی، محمد زارعی، ایوب موسوی، الهام حسینی، پوپک بسامی و فروغ یونسی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حضور داشتند. 

حسین توکلی، هادی پانزوان، معصومه بابایی و سعیده عبدالملکی نماینده مربیان در این مجمع بودند.

*اعتباراتی را برای خرید تجهیزات خارجی گرفته‌ایم

سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی گفت: در چند ماه گذشته افتخار سرپرستی را داشتم و همه می‌دانند وزنه‌برداری با چه شرایطی روبه‌رو است. در چند ماه گذشته با همت و اراده اعضای مجمع و همکارانم در فدراسیون که جای تقدیر فراوان داریم قدم‌های رو به جلو ببریم. توانستم تمام اردوها را برگزار و اعزام‌های خارج از کشور را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم وزنه‌برداری روی ریل توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

او ادامه داد: با حضور در استان‌ها از نزدیک شاهد مشکلات آن‌ها بودیم و مطمئن باشید به دنبال توانمندی است آن‌ها خواهیم بود و این را استارت زدیم. اعتباراتی را برای تجهیز استان‌ها به نام وزنه‌برداری اخذ کرده‌ایم. ما برای خرید تجهیزات خارجی بسیار مشکل داریم از این رو اعتباراتی‌ها هم برای آن اخذ کرده‌ایم. تمام اقداماتی که ما در نظر داریم باید تداوم داشته باشد تا اعتمادی که از فدراسیون وزنه‌برداری و از ما وجود دارد را برآورده کنیم. وزنه‌برداری نیز بتواند روزهای خوب گذشته خود را تکرار کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها