گلایه مربی تیم ملی از تفاوت قرارداد کشتی گیران آزاد و فرنگی کار

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تفاوت قرارداد کشتی گیران آزاد و فرنگی کار ابراز گلایه کرد.

گلایه مربی تیم ملی از تفاوت قرارداد کشتی گیران آزاد و فرنگی کار

در حالی که رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با قهرمانی تیم پترو پالایش بلیش تاکستان به پایان رسید، مرحله نیمه نهایی و فینال بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی روز جمعه (۱۸ آذرماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد که ۴ تیم فولاد مبارکه سپاهان، مقاومت البرز، فولاد خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی قم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

در همین راستا حسن حسین زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه انتظار داشتیم بعد از درخشش و قهرمانی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان و جام جهانی، قرارداد‌های بهتری در لیگ برتر فرنگی ثبت شود، گفت: انتظار بچه‌های فرنگی‌کار این است که نگاه یکسانی به کشتی آزاد و فرنگی وجود داشته باشد. وقتی همه انتظار داریم در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و المپیک پاریس باز هم کشتی فرنگی نتایج درخشانی را کسب کند پس باید در لیگ هم شأن قهرمانان ما حفظ شود.

حسین زاده تصریح کرد: ما دوست داشتیم همانطور که قهرمانان آزادکار برای چند کشتی در لیگ برتر قرارداد‌های ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیونی امضاء کردند بچه‌های مدال‌آور فرنگی‌کار نیز همچین مبالغی را از باشگاه‌های خود دریافت می‌کردند که متأسفانه در لیگ فرنگی اصلاً چنین اتفاقی رخ نداد.

گفتنی است پس از مسابقات لیگ برتر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به‌عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ روز‌های اول و دوم دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها