عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در بیمارستان بستری شد/ عکس

محمدحسین محمدیان عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد صربستان به دلیل بیماری عفونی در بیمارستان نیمه شعبان ساری بستری شد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در بیمارستان بستری شد/ عکس

عسگری محمدیان، رئیس هیات کشتی استان مازندران با اعلام این خبر افزود: پسرم محمدحسین محمدیان که در جریان مسابقات جهانی صربستان دچار بیماری شدید عفونی شده بود، پس از گذشت چندین روز از این مسابقات بار دیگر بیماری اش تشدید و امروز در بیمارستان نیمه شعبان ساری بستری شد.

عسگری محمدیان حال عمومی این عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی را مساعد توصیف کرد و گفت: بعد از سپری شدن دوران نقاهت پسرم باردیگر به تشک کشتی باز خواهد گشت.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در بیمارستان بستری شد

به گزارش ایرنا، محمدحسین محمدیان متولد ۲۸ مرداد ۱۳۷۱ کشتی‌گیر ساروی و فرزند عسگری محمدیان دارنده یک نشان نقره جهان و ۲ نشان نقره المپیک و قهرمان پیشین آسیا است.

محمدیان که در ۹۷کیلوگرم کشتی می‌گیرد نخستین حضورش در بازی‌های جهانی را با دستیابی به نشان برنز وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ پشت سر گذاشت و  ۲ مدال طلای آسیایی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

محمدیان در مسابقات جهانی کشتی صربستان که اخیرا برگزار شد در وزن ۹۷ کیلوگرم ساموئل شرر از سوئیس را با نتیجه ۱۰ بر صفر، محمد زاکاریف از اوکراین را هشت بر پنج شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله از کایل اسنایدر دارنده طلا و نقره المپیک و ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمانی جهان از آمریکا با نتیجه چهار بر ۲ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

محمدیان در رده‌بندی به مصاف ماگومدخان ماگومدوف از جمهوری آذربایجان رفت و در حالی که از حریف خود پیش بود با ضربه فنی شکست خورد و در رده پنجم قرار گرفت.

کارشناسان هم معتقد بودند مصدومیت و خونریزی از سر او در دیدار رده بندی به نوعی تمرکز او را به هم ریخت و نتوانست کشتی قابل قبولی را ارائه کند، مصدومیتی که حالا او را روانه بیمارستان هم کرده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نام
    0

    وای خدا چشمش چی شده این جوون خدای شفا بده یعنی چی عفونت یک چشم فقط کور کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها