استعفای محمد بنا؛ آقای خاص برای همیشه از کشتی رفت؟

پس از کسب نتایج ضعیف تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان «محمد بنا» از سمت سرمربیگری تیم کشتی فرنگی ایران استعفا کرد.

استعفای محمد بنا؛ آقای خاص برای همیشه از کشتی رفت؟

تیم کشتی فرنگی ایران با کسب دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات جهانی صربستان پایان داد تا عملکرد ضعیفی را از خود در این رقابت‌ها بر جای بگذارد.

گفته می‌شود سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران استعفای خود را به صورت شفاهی به مدیران فدراسیون کشتی اعلام و به آنها گفته است دیگر قصد ندارد در رده ملی فعالیتی داشته باشد.

البته قرار است در جلسه‌ای که در تهران برگزار می‌شود، درباره این استعفا تصمیم‌گیری شود.

 

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    جانشین محمد بنا باید از خارج از کشور بیاید. در ایران سرمربی داخلی نداریم که از محمد بنا برتر باشد.

  • ناشناس
    3

    ایران پر از مربیان سازنده هست
    مربیان سازنده اندیمشک، آمل ، شیراز ، بابل و....
    که چندین نسل قهرمان رو به دنیا معرفی کردند.
    فقط کافیه به این مربیان اجازه دیده شدن داد

  • م.ر
    2

    اقا محمد بنا استاد بزرگ ، هرجا که هستی در کشتی باشی یا نباشی ، خدا دل خودتو خانواده اتو همیشه شاد و سلامت بداره ، چندین سال طعم پیروزی وطلای ناب کشتی فرنگی برگردن فرزندان ایران زمین اراستی و همیشه برای ما قهرمان خواهی ماند ، پیروز باشی ، شکستهای تو تیمت همیشه طعم پیروزی داره ، چون راه گشاست ، از نسل جدید وراه و نگاه جدیدی به کشتی تزریق کردی ممنون هستیم ، هیچکس هیچ چیزی ابدی ، آقامحمد بنا با طلای دوستت داریم ویاد سرود ایران برگردنت .

  • ناشناس
    2

    بنا مرد بزرگی است که کشتی فرنگی ایران را از صفر به 100 رساند و قهرمان المپیک کرده کافیه کل مدال های کشتی فرنگی را قبل از بنا با 15 سال اخیر مقایسه کنید یادمان باشد 20سال قبل گرفتن تنها یک مدال برنز در جهان ( نه المپیک) و بازی های آسیایی در کشتی فرنگی یک آرزوی دست نیافتنی بود. بنایی که او ساخته حتی بدون خود او هم باید تقویت شود.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنت بر شما و افکار و رفتارتان که ورزش را هم وارد بازی های کثیف سیاسی و جناحی خود کردید!!!!! ورزش برای دوستی و همدلی و نزدیکی ملت هاست نه گروکشی و جنگ و جدال دولت ها و نظامها ...
    .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها