صعود مقتدرانه دلخانی و گرایی به نیمه‌ نهایی پیکارهای جهانی کشتی فرنگی

میثم دلخانی و محمدرضا گرایی فرنگی‌کاران شیرازی وزن‌های ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم تیم ملی در پیکارهای جهانی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

صعود مقتدرانه دلخانی و گرایی به نیمه‌ نهایی پیکارهای جهانی کشتی فرنگی

مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) به وقت تهران در سالن جوردال آمفی شهر اسلو نروژ آغاز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف طاله ممدوف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در آن سوی جدول نیز لِری آبولادزه از گرجستان و اریک توربا از مجارستان دیگر مبارزه نیمه‌نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم را برگزار می‌کنند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

قهرمان المپیک در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مبارزه نیز بعد از قرار گرفتن حریف آذربایجانی روی خاک با اجرای ۲ سالتو بارانداز و در فاصله ۲ دقیقه این مبارزه را نیز با پیروزی پشت‌سر گذاشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

گرایی در این مرحله باید به مصاف رامیز زودیزه از گرجستان مبارزه کند. در آن سوی جدول نیز آلمات کبیسبایف از قزاقستان و نظیر عبدالله‌یف از روسیه مبارزه دیگر نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان‌اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

بیسلطان‌اف با پیروزی مقابل حریفی از ارمنستان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده است.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • اکبر مددی
    0

    پرچم شیراز بالا

  • پونه
    0

    پرچم آخوندها و سردارها پایین، پرچم مردم بالا

    نظرات شما -
    • اس
      0

      همین سردارایی مثل قاسم سلیمانی ناموست رو حفظ کردن تو و امثال تو که غیرت ندارید

  • اریا
    0

    من شک ندارم تو یه ادم بدبخت کم غیرتی که حاظری مملکتتو با ۲شانه تخم مرغ بفروشی بی عقل بی فرهنگ همین سردارهای جان بر کف بودن که زن بچه مادر وخواهر من تو العان در ارامش کامل هستن درسته مشکلاتی هست اونم شکمی ولی غیرت که سر جاشه ....بچه کشکولی..بیغیرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها