غیبت سرمربی در مراسم استقبال از آزادکاران المپیکی!

اعضای تیم ملی کشتی آزاد ظهر امروز درحالی وارد فرودگاه امام(ره) تهران شدند که خبری از سرمربی و مربی تیم ملی در مراسم استقبال این تیم نبود.

غیبت سرمربی در مراسم استقبال از آزادکاران المپیکی!

تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک توکیو توسط حسن یزدانی و امیر حسین زارع به ترتیب در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شد. رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین خانی و محمدحسین محمدیان نیز در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

اعضای تیم کشتی آزاد کشورمان پس از حضور در این بازی‌ها، ظهر امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند، اما غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان سرمربی و مربی تیم در مراسم استقبال مردم حضور نداشتند.

گفته می‌شود سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد ترجیح دادند پس از پایان مراسم استقبال و با خلوت شدن محیط، از محل فرودگاه خارج شوند.

برخی از اهالی کشتی بر این باورند احتمال تغییر سرمربی و اعلام برخی اسامی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد باعث شده تا غلامرضا محمدی ترجیح دهد در مراسم استقبال حضور نداشته باشد. برخی از رسانه‌ها از پژمان درستکار، علیرضا رضایی، مجید ترکان و محسن کاوه به عنوان گزینه‌های فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نام برده اند

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سعید
    0

    باید دیدعلیرضا دبیرخودش چه تصمیمی خواهد گرفت وچه کسی رابرای سرمربیگری کشتی آزاد انتخاب خواهدکرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها