حواشی کشتی بعد از المپیک

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در آستانه تغییر/ محمد بنا ماندنی است

با توجه به نتایج کسب شده در بازی‌های المپیک توکیو، احتمال تغییر کادر فنی کشتی آزاد از همیشه بیشتر شد و شاید سرمربی دیگری در رقابتهای جهانی در رأس امور این تیم باشد.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در آستانه تغییر/ محمد بنا ماندنی است

پرونده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی برای کاروان کشتی ایران بسته شد که به اعتقاد مسئولان و اهالی کشتی، تیم ملی کشتی آزاد نتوانست انتظارات را برآورده کند. این در حالیست که محمد بنا و شاگردانش در تیم ملی کشتی فرنگی توانستند تا حدی در حد توقعات ظاهر شوند و در مجموع نمره قبولی بگیرند.

حال با توجه به پایان قرارداد محمد بنا و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد می‌توان پیش بینی کرد تغییرات جدیدی در دستور کار متولیان فدراسیون کشتی قرار دارد.

در همین راستا گفته می‌شود جایگاه محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی همچنان تثبیت شده است. به ویژه آنکه محمد بنا قبل از اعزام به بازی‌های المپیک، صراحتاً از تمایل خود برای ادامه کار تا رقابتهای جهانی اظهار تمایل کرد.

اما داستان کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با فرنگی کاملاً متفاوت است. غلامرضا محمدی از یکسال قبل از اعزام به بازی‌های المپیک هم اختلاف نظرهای فراوانی با فدراسیون داشت و بر هیچکس پوشیده نیست که او همه چیز را تحمل کرد تا در فقط و فقط در المپیک حضور یابد. او سال گذشته نیز بارها از سوی فدراسیون کشتی بطور مستقیم و غیرمستقیم تهدید به کنار گذاشتن از تیم ملی شد اما باز هم به هر طریقی ماند و کارش را برای المپیک ادامه داد. در هر صورت زمان قرارداد غلامرضا محمدی به پایان رسیده و با توجه به نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم ملی کشتی آزاد در المپیک، بعید به نظر می‌رسد، فدراسیون تمایلی چندانی برای ادامه همکاری با او داشته باشد.

هنوز کمتر از دو ماه تا رقابتهای جهانی باقی مانده و متولیان فدراسیون کشتی قرار است بزودی نشست ویژه ای را برای تعیین تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار کنند. جلسه‌ای که احتمالاً نتایجش به کام محمد بنا و همکارانش خواهد بود اما پیش بینی می‌شود نتایج متفاوتی برای غلامرضا محمدی و همکارانش دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها