تیلور: یزدانی در ایران مانند مایکل جردن در آمریکا است/ ایرانی‌ ها عاشق یزدانی هستند/ ویدئو

قهرمان آمریکایی المپیک توکیو حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان را به مایکل جردن اسطوره ورزش آمریکا تشبیه کرد.

تیلور: یزدانی در ایران مانند مایکل جردن در آمریکا است/ ایرانی‌ ها عاشق یزدانی هستند/ ویدئو

دیوید تیلور کشتی گیر مطرح آمریکایی که در فینال رقابت های المپیک توکیو موفق به شکست حسن یزدانی شد و نگذاشت این نابغه کشتی ایران دومین مدال طلای المپیک خود را کسب کند در مصاحبه‌ای به تمجید از حسن یزدانی پرداخت و اظهار کرد: در میان مردم ایران حسن یزدانی مانند مایکل جردن در کشور ما می‌ماند. او عالی بوده و به کارش مسلط است. ایرانی‌ها عاشق حسن هستند.

من و حسن مبارزه‌های بسیار سختی را با هم داشتیم و تجربه‌ای که از کشتی گرفتن با او داشتم بسیار برایم مهم بوده است.

تیلور ادامه داد: اولین بار که مقابل یزدانی قرار گرفتم او قهرمان المپیک بود و من تقریبا کشتی گیری ناشناس بودم. من از کشتی که با او گرفتم و همچنین هر کشتی که در آینده مقابل او خواهم گرفت بسیار خوشحال و سپاسگزارم.

تیلور در انتها گفت:‌ دوست دارم که یزدانی همین گونه با انگیزه و سلامت بماند، چون این رقابت در آینده می‌تواند هر دوی ما را به سمت بهترین عملکردمان هدایت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • دن کیشوت
    0

    درود بر فهم و شعور دیوید تیلور، ورزشکار با فرهنگ به این میگن!

  • عابد
    0

    یزدانی وتیلوربدانندحریف روس آنان دردوره هایی برایشان خطرناک خواهدبود

  • ایرانی
    0

    کی گفته ما دوستش داریم؟مگر تختی است؟ چه کار کرده؟ کاش یک روزی بشود کسی از فول مردم ایران حرف های الکی نزند.

    نظرات شما -
    • اشکان
      0

      تو چرا از طرف همه حرف زدی می خوای کمپین راه بندارم بفهمی . بطور حتم یزدانی از تیلور بهتر است ناداوری باعث این شکست شد. ما قدر حسن یزدانی را می دانیم و همجون تختی بزرگ او را دوست داریم. ما قهرمانان بزرگ و دلاوران را ستایش می کنیم چون حقیقت درونی ما در وجود آنها متبلور است. یزدانی نمونه دلاوری و زیبایی و شکوه است کسی که این همه زیبایی را نبیند قطعا کور است. حسن روزی ورزش این سرزمین را متحول خواهد کرد خداوند بزرگ به این انسان دوست داشتنی هنر و قدرت عطا فرموده. چقدر زیبا کشتی می گیرد. کشتی او با تمام کشتی گیران متفاوت است گویی روح او از تابلوهای استاد فرشچیان یا شاه بیت فردوسی بزرگ است که در میدان با کشتی و دلاوری خود را نشان می دهد. چگونه این همه زیبایی را ندیدی تردید دارم در اینکه تو ایرانی باشی و این همه را ندیدی.

    • کاربر ناشناس
      0

      عجب فکر مخربی داری ناراحتی نظر نده

  • بهروز
    0

    زمانی که تیمور به ایران حمله کرد سراغ قبر فردوسی را گرفت. پس از آنکه مزار آن شریف را به او نشان دادند مخروبه ای مشاهده کرد و دستور داد تا جایگاهی در خور آن فرهیخته بسازند و بسیار تاسف خورد به حال مردمی که با بزرگانشان اینگونه اند. ملتی که بزرگانش را خوار کند به تیمور مبتلا خواهد شد. او یک بیگانه بود اما بزرگی فردوسی را درک کرد شاید همین نکته بارز او را سلطان شرق و غرب کرد. امروز تیلور از یل مازندرانی تمجید می کند چون او واقعا می داند یزدانی بی نظیر است. این برای دوست عزیز که با نام ایرانی مطلب ذیل را نوشته واقعا متاسفم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها