کشتی یکی از امیدهای ایران در المپیک 2020

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی یکی از امیدهای کشور ایران در المپیک 2020 است.

کشتی یکی از امیدهای ایران در المپیک 2020

رضا صالحی امیری اظهار کرد: در سه حوزه در ارتباط با شرکت در المپیک 2020 فعال شده ایم که حوزه اول فدراسیون های ورزشی است که با تمام ظرفیت در اردو در داخل و خارج کشور به سر می برند.

وی افزود: در سطح دوم در کمیته ملی المپیک با تشکیل ستاد عملیاتی وضعیت رقبا و آمادگی ورزشکاران کشور را برای رویداد رصد می شود.

امیری صالحی ادامه داد: ستاد عالی نیز به ریاست وزیر ورزش و جوانان نیز تشکیل شده و تصمیمات به صورت منسجم در ستاد عالی گرفته می شود و امروز تقریبا به صورت منسجم تصمیمات در ستاد عالی گرفته می شود.

وی اظهارکرد: در حال حاضر تقریبا تمام ظرفیت های ورزش قهرمانی درگیر المپیک 2020 است و امیدوار هستیم مدال های خوش رنگی نصیب کشور ایران شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه یکی از امیدهای اصلی ما در المپیک 2020، کشتی است، گفت: برگزاری کشتی جام باشگاه های جهان به آمادگی تیم کشتی در المپیک کمک می کند .

وی افزود: در شرایط فعلی 29 سهمیه را گرفته ایم و هر روز به تعداد سهمیه ها افزوده می شود و برآورد می شود که تعداد سهمیه ها افزایش یابد.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: در برخی از رشته های ورزشی همانند کشتی، وزنه برداری، کاراته، تکواندو در شرایط خوبی قرار داریم و در برخی از رشته ها نیز امید به سکو وجود دارد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها