پشت پرده دعوای دبیر و جدیدی/ آبروی ما را بردی!

درگیری دو عضو شورای شهر تهران جلسه امروز شورا را برای دقایقی متشنج کرد.

پشت پرده دعوای دبیر و جدیدی/ آبروی ما را بردی!
صبح امروز دو عضو شورای شهر تهران ، عباس جدیدی و علیرضا دبیر، بر سر موضوعات مرتبط با انتخابات شوراها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که متاسفانه به درگیری فیزیکی انجامید. گفته می‌شود، شروع درگیری پس از بیان جملاتی از سوی جدیدی خطاب به دبیر شروع شده است.هنوز از جزئیات این ماجرا اطلاعی در دست نیست، اما با وساطت دیگر اعضا، این درگیری خاتمه یافته است.

روایت دیگر

فارس هم در روایت خود از این درگیری نوشته است: درگیری در جلسه غیر علنی شورای شهر منجر به زد و خورد دو عضو شورا منجر شد. هفته پیش عباس جدیدی به دبیر گفته بود که وی را با تیر می زند و اجازه راه رفتن در شهر را به او نمی دهد. در جلسه غیر علنی امروز بعد از یک صحبت گنگ به یک بار جدیدی مشتی حواله صورت دبیر کرد و در عوض دبیر هم یک مشت حواله عباس جدیدی کرد.عباس جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرد.

واکنش چمران به درگیری فیزیکی: کُری خواندن ورزشکاران

رییس شورای شهر تهران به درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر واکنش نشان داد. مهدی چمران در جمع خبرنگاران در مورد درگیری دو نفر از اعضای شورای شهر تهران گفت: اصولا گاهی بین اعضای شورا درگیری پیش می‌آید، البته به آن صورت نبود و کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده.
نکته پایانی: خبر درگیری عباس جدیدی و علیرضا دبیر دو چهره ورزشی شورای شهر که هر دو عضو تیم ملی کشتی آزاد بودند، یکی از سوژه داغ رسانه های ایران است. این دو امروز در صحن غیرعلنی شورای شهر، با هم درگیر شدند؛ از لفظی تا فیزیکی! منابع موثق می گویند علت درگیری، حمله تند جدیدی به نمایندگان جدید شورای شهر بوده است. او الفاظی به کار برد که با واکنش علیرضا دبیر روبرو شد. او در جواب جدیدی گفت: «شما حرف نزن که 4 ساله آبروی ورزشی ها را برده ای!» این جمله دبیر با واکنش تند جدید روبرو شد و کار به درگیری فیزیکی کشید. گفته می شود عباس جدیدی از دبیر یک مشت هم خورده است!

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها