اعلام قیمت مصوب برنج وارداتی/ عرضه برنج ۱۲۵۰۰ تومانی در بازار

مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی از سه ماه قبل ۱۵۰ هزار تن برنج به نرخ مصوب رسید.

اعلام قیمت مصوب برنج وارداتی/ عرضه برنج ۱۲۵۰۰ تومانی در بازار

حجت براتعلی گفت: ۳۰ هزار تن برنج خارجی شامل برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی با نرخ هر کیلو ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی با نرخ هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق شبکه‌های توزیع سراسری از جمله همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های سراسری شهری و روستایی و همچنین از طریق ستاد تنظیم بازار استان‌ها توزیع می‌شود.

برنج

مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران مصرف سالانه برنج در کشور را حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی اولیه وزارت جهاد کشاورزی از میزان تولید داخل برنج حدود ۲ میلیون تن در سال جاری بود که این میزان با توجه به کاهش بارش‌ها و خشکسالی کاهشی ۱۸ درصدی داشت و تولید داخل به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن رسید و بنابراین نیاز امسال کشور به واردات برنج حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.

منبع: خبر انلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پدر
    0

    مرده شورتان را ببرد با اين تنظيم بازار كردنتان

  • حسین
    0

    از این کارهای تکراری در مورد دیگر اقلام مثل گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ و روغن و قند و شکر .. انجام دادید خب در نهایت مردم رو ب قیمتها جدید عادت دادید حالا نوبت برنج شده بیماری باید، درمان شه مسکن را علاج نیست

  • فرهنگی
    0

    ای کاش وارد کنندگان برنج اروگویه وپاکستانی های امتحان پس داده خریداری می کردند وبه مردم واگذار می کردند برنج تایلندی وهندی برنج بسیاربدی است بااین کاری که می کنید مدیریت خودرازیرسوال می برید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها