ثبت سفارش کالا بدون ارز در منطقه اقتصادی سیرجان و بم آزاد شد

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ بهمن ماه امسال ذوب‌آهن سیرجان افتتاح می‌شود.

ثبت سفارش کالا بدون ارز در منطقه اقتصادی سیرجان و بم آزاد شد

شهباز حسن‌پور شامگاه چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان که با حضور فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد اظهار داشت: خوشحالیم که رئیس اتاق بازرگانی استان از هرفرصتی برای حمایت از سرمایه‌های ملی و کشور و پارلمان بخش خصوصی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه به واسطه امنیت خوبی که در جامعه و کشور وجود دارد باید شکرگزار خداوند باشیم گفت: فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای امنیت ملی است و شناحت خوبی نسبت به شرایط جامعه و روابط بین‌الملل دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان بیان کرد: از ابتدای امروز بازدیدهای مختلفی را در استان داشتیم و حضور در جلسه شورای تامین استان کرمان در عصر امروز از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان کرمان بوده است.

فلاحت‌پیشه: 20 هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی به بودجه 98 اضافه شد فلاحت‌پیشه: جلسه ویژه استان کرمان در کمیسیون امنیت ملی ‌برگزار می‌شود ابعاد شهادت 2 تن از نیروهای انتظامی با حضور رئیس کمیسیون امنیت مجلس بررسی می‌‌شود

وی با بیان اینکه مقرر شد که جلسه‌ای را کمیسیون امنیت ملی و با حضوران مسئولان با موضوع کرمان داشته باشیم گفت: در این جلسه مسائل مربوط به استان کرمان در حوزه امنیتی بررسی می‌شود.

حسن‌پور با اشاره به اینکه استان کرمان از نعمت وجود نمایندگان خوبی و پرتلاشی برخوردار است افزود: وحدت و همدلی خوبی بین نمایندگان استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش کالا بدون ارز در منطقه آزاد اقتصادی سیرجان و بم آزاد اعلام شده است گفت: 13 بهمن ماه امسال ذوب‌آهن سیرجان افتتاح می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها