مشکلات ۳ شهرستان در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان بررسی شد

برای نخستین بار شورای اداری مشترک شهرستان های دلگان، رودبار جنوب و قلعه گنج با حضور فرمانداران و اعضای شورای اداری و تامین در شهرستان دلگان برگزار شد.

مشکلات ۳ شهرستان در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان بررسی شد

برای نخستین بار شورای اداری مشترک شهرستان های دلگان از سیستان و بلوچستان و رودبار جنوب و قلعه گنج از استان کرمان با حضور فرمانداران، بخشداران و اعضای شورای اداری و تامین این ۳ شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسات فصلی، المپیاد مشترک ورزشی به میزبانی کرمان، اشتراک تجربیات کشاورزان، اجرای طرح های سرمایه گذاری، تبادلات دانش آموزی، بهداشتی و درمانی، برگزاری همایش معتمدین ۳ شهرستان، پیگیری وضعیت تالاب جازموریان و ... از جمله مصوبات این نشست بود.

در این جلسه مقرر شد؛ نشست های مشترک شورای اداری به صورت فصلی و هر ۳ ماه یکبار به میزبانی این سه شهرستان برگزار شود.

مجتبی شجاعی، فرماندار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برقراری ارتباط و تعامل مدیران و مسئولان و همبستگی اقشار مختلف را از رمزهای مهم رسیدن به موفقیت و تلاش برای کاهش دادن مشکلات در مناطق و استان های کشور عنوان کرد.

وی اظهارداشت: بهره گرفتن از ظرفیت های مختلف شهرهای کشور در جهت ارائه خدمت شایسته به مردم از وظایف مهم مسئولان است.

شجاعی انجام کارهای جهادی و اخذ تصمیمات کارشناسانه و پیگیری مشکلات مردم را با هدف توسعه شهرستان ها و مناطق مهم ارزیابی و تاکید کرد: کمک به رشد و بالندگی کشور با همراهی و اتحاد مردم و مسئولان میسر می شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها