هیأت دولت هر چه زودتر وضعیت استاندار کرمان را مشخص کند

امام جمعه کرمان خطاب به وزیر کشور گفت: وزیر کشور و هیأت دولت هر چه زودتر باید وضعیت مدیریت اجرایی استان و استانداری کرمان را مشخص کنند.

هیأت دولت هر چه زودتر وضعیت استاندار کرمان را مشخص کند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرگان ملت را بسیار جامع و سرنوشت‌ساز دانست و اظهار داشت: سخنان رهبری حقیقتا خنثی کننده توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی ابراز داشت: ‌سال‌هاست که جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی آغاز شده و امروز هم تشدید شده است، اما رهبری در سخنان خودشان از جنگ دیگری که کمتر از جنگ اقتصادی نیست و زمینه‌ساز جنگ اقتصادی است، بیان فرمودند که جنگ رسانه‌ای و فضاسازی عمومی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: جنگ اقتصادی را زمانی می‌توانند عملیاتی کنند که در مقدمه آن جنگ روانی و تبلیغاتی را بتوانند پیاده کنند و به اهدافشان برسند.

خطیب جمعه کرمان ابراز داشت: امروز دشمن با همه توان علیه ما تبلیغات به راه انداخته و این تبلیغات گاهی به حدی زیاد است که انسان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی گفت: دشمن برای تکمیل جنگ تبلیغاتی خود چند کار انجام می‌دهد که یکی از آنها ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است و اینکه بدبینی نسبت به مسؤولان را تقویت کنند تا بتوانند تبلیغات کنند که کشور به بن‌بست رسیده است.

علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: اما ملت فهیم ایران اجازه نمی‌دهد که ویروس‌های یاس و بدبینی و به بن‌بست رسیدن کشور گسترش پیدا کند.

امام جمعه کرمان به اهمیت انسجام مردم و دستگاه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد و افزود: هر کسی که می‌تواند باید کمک کند که این انسجام به وجود آید.

وی تصریح کرد: انتقاد سازنده البته در جای خود محفوظ است و باید وجود داشته باشد تا بخش مدیریتی کشور توانمند شود، اما انتقاد از روی دلسوزی باشد.

علیدادی‌سلیمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان در تذکر به وزارت کشور بیان کرد: آیا قبول دارید که استان کرمان استانی پهناور است و نیروهای لایق در عرصه‌های مختلف دارد؟

وی خطاب به وزیر کشور افزود: حتما توجه دارید که کرمان به عنوان استانی مطرح است که در بخش‌های مختلف صنعت، اقتصادی، کشاورزی و ... حرف برای گفتن دارد، اما چرا باید روزها و ماه‌ها بگذرد و از سوی وزارت کشور و دولتمردان هیچ تصمیمی بر وضعیت این استان و تعیین تکلیف آن در بخش مدیریتی اجرایی نباشد.

علیدادی‌سلیمانی گفت: این آخرین تذکر است که به وزیر کشور و هیئت دولت می‌دهیم که هر چه زودتر استانداری که در جایگاه این استان و این مسؤولیت باشد را مشخص کنید.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها