دستگیری سارقان مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان

در پی اعلام وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از جایگاه‌های سوخت سطح شهر کرمان و یک فقره سرقت مسلحانه از منزل، متهمان پس از 3 ماه کار پلیسی-اطلاعاتی دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز اظهار داشت: در پی اعلام وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از جایگاه‌های سوخت سطح شهر کرمان و یک فقره سرقت مسلحانه از منزل، کارآگاهان پلیس آگاهی درصدد کشف و دستگیری عوامل سرقت برآمدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته حاکی از این مطلب بود که سارقان پس از سرقت به شهر یا استان دیگری متواری شده‌اند و پس از قریب به سه ماه کار پلیسی، اطلاعاتی ماموران آگاهی، یکی از متهمان با اقدامات به موقع دستگیر شد.

وی افزود: پس از تحقیق و ریشه‌یابی نفر دوم هم در استان البرز شناسایی شد و ماموران آگاهی متهم دوم را که در کرج پنهان شده بود با مساعدت پلیس این شهر دستگیر و به کرمان منتقل کردند.

بنی‌اسدی‌فر خاطرنشان کرد: در پی دستگیری و پس از تحقیقات صورت گرفته یک قبضه اسلحه از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان به سه فقره سرقت به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان اقرار و پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر تحویل مقامات شد.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها