آدرس رستوران های معروف کرمان برای صرف بهترین غذا دریایی

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید و به دنبال پیدا کردن رستوران‌های دریایی خوب در شهر کرمان می‌گردید که بتواند با بالاترین کیفیت بهترین خدمات را به شما ارائه دهد، این مطلب مخصوص شماست.

آدرس رستوران های معروف کرمان برای صرف بهترین غذا دریایی

در اینجا می‌خواهیم به معرفی 5 رستوران معروف در سطح شهر کرمان بپردازیم که در منوی آنها علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی نیز وجود داشته و با قیمتی مناسب آماده پذیرایی از شماست.

قبل از آنکه بخواهیم به معرفی این رستوران‌های غذا دریایی کرمان بپردازیم بهتر است سری به لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?category=42&page=0 بزنید و اسامی رستوران‌های غذا دریایی کرمان را ببینید. در صفحه مخصوص هر مجموعه کلیه اطلاعات به همراه منو و قیمت آنها قرار گرفته است. همچنین در بخشی از آن می‌توانید نظرات مشتریان قبلی را ببینید و نظرات خود را هم ثبت کنید.

5 رستوران دریایی معروف در شهر کرمان

اسامی زیر شامل رستوران‌هایی است که از نظر بومیان این شهر جزو بهترین ارائه دهندگان غذاهای دریایی به حساب می‌آیند. البته تخصص اصلی رستوران‌های کرمان در ارائه غذاهای دریایی نیست و این مدل از غذاها را در کنار انواع فست فود و غذاهای ایرانی سرو می‌کنند. اگر شما هم به طعم انواع ماهی با روش‌های پخت متفاوت علاقه دارید، بهتر است اسامی زیر را در ذهن خود بسپارید:

1.رستوران ساحل کرمان

ساحل یکی از رستوران‌های بسیار محبوب در کرمان است. فضای دلنشین و جذاب آن به همراه منوی بی‌نظیرش باعث شده تا همیشه شلوغ و پر از مشتری باشد. این رستوران تقریبا 50 نفر ظرفیت دارد و خدماتی مانند پارکینگ نیز در هنگام مراجعه به مشتریان تعلق خواهد گرفت. در منوی آن می‌توانید غذاهای دریایی را ببینید که توسط سرآشپزان حرفه‌ای تهیه شده و با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ویژگی مخصوص ساحل، سرو غذا در ظروف مسی یا چینی قدیمی است که تضاد جالبی را با دکوراسیون و فضای مدرن آن دارد. همچنین برنج آن به صورت کته‌ یکنفره و به همراه دورچین کامل سرو می‌شود. در نهایت نیز دکوراسیون جذاب مجموعه با استفاده از رنگ زرد در برخی از قسمت‌های آن باعث شده تا سرو غذا این مجموعه دلپذیرتر باشد.

2.رستوران هتل کاراوانیکای وکیل کرمان

در میان رستوران‌های دریایی کرمان می‌توانیم نام رستوران هتل کاروانیکای وکیل کرمان را هم ببینیم. مجموعه‌ای که در داخل هتل قرار گرفته و در منوی آن می‌توانید غذاهای متنوع را در کنار غذاهای دریایی ببینید.

آدرس رستوران های معروف کرمان برای صرف بهترین غذا دریایی

این سالن به دلیل قرار گرفتن در داخل هتل بیشتر پذیرای مسافران است، اما برای سفارش آنلاین غذا کرمان از آن می‌توانید روی لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 کلیک کنید و غذای خود را بدون مراجعه حضوری به این مجموعه درب منزل دریافت کنید.

آدرس رستوران هتل کاراوانیکای وکیل: ریعتی، شریعتی 20 (کوچه سردار)، جنب کلانتری 11، کاروانسرای وکیل کرمان

 

3.رستوران سید محسن کرمان

بخشی از منوی رستوران سید محسن نیز به غذاهای دریایی اختصاص داده شده و به همین دلیل می‌توانیم آن را در لیست رستوران‌های دریایی شهر کرمان قرار دهیم. غذاهای این مجموعه نسبت به دیگر سالن‌های غذاخوری که در سطح کرمان قرار دارند، قیمت بالاتری دارد، اما کیفیت و طعم آنها به گونه‌ای است که می‌تواند به راحتی مراجعه‌کنندگان را راضی کند.

به جز طعم و کیفیت غذاها، محیط داخلی رستوران نیز بسیار تمیز و با دکوراسیون عالی تزئین شده و این موضوع باعث شده تا حس بهتری را در حین صرف غذا در این مجموعه داشته باشد. رفتار خوب پرسنل رستوران نیز ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده‌اند.

آدرس رستوران سید محسن: بلوار مصطفی خمینی، بین میدان شهدای انتظامی و پل 9 دی

4.رستوران کیخسرو کرمان

این مجموعه در یکی از خانه‌های قدیمی 90 ساله احداث شده که دارای 7 اتاق است. فضای داخلی آن از یک حیاط بزرگ تشکیل شده که تخت‌های سنتی برای صرف غذا در آن چیده شده است. همچنین تمام دیوارهای حیاط با استفاده از آجرکاری‌های زیبا و طراحی سنتی به همراه کوزه‌های سفالی در گوشه و اطرافش تزئین شده و حال و هوایی شبیه به خانه‌های قدیمی را ایجاد کرده است.

منوی کیخسرو، بسیار متنوع بوده و نه تنها انواع غذاهای دریایی بلکه غذاهای سنتی کرمان و خورشت‌های خاص که در روزهای مشخصی سرو می‌شوند نیز در آن دیده می‌شود. همچنین انواع دسر و سالاد کرمان را هم می‌توانید پس از صرف غذا سفارش دهید.

کیفیت ارائه خدمات و غذاهای سرو شده در این مجموعه به قدری بالاست که باعث شده به عنوان یکی از سالن‌های غذاخوری در لیست ما قرار گیرد.

آدرس رستوران کیخسرو: میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی

5.رستوران زرین مشرق کرمان

آخرین رستوران دریایی کرمان، با نام زرین مشرق شناخته می‌شود. این سالن غذاخوری با ظرفیت 200 نفر و ارائه پارکینگ مناسب آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است. در زرین مشرق می‌توانید سالاد بار را هم امتحان کنید. البته ناگفته نماند که قیمت غذاهای سرو شده در این مجموعه کمی بالاست و این موضوع با وجود کیفیت خوبی که ارائه می‌دهند، کاملا قابل قبول است.

آدرس رستوران های معروف کرمان برای صرف بهترین غذا دریایی

رستوران زرین مشرق کرمان در منوی خود انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را جای داده تا بتواند هرکسی با هر سلیقه‌‌ای را راضی کند. دکوراسیون زیبا و محیط آرام، آن را برای جلسات کاری، قرارهای دوستانه و دو نفره مناسب ساخته است. همچنین می‌توانید برای برگزاری انواع مراسمات مختلف با هماهنگی قبلی نیز آن را انتخاب کنید.

آدرس رستوران زرین مشرق زمین: بلوار نصر، خیابان بهارستان جنب باشگاه ولی عصر

سفارش آنلاین غذاهای دریایی کرمان

برای آنکه بتوانید طعم غذاهای دریایی رستوران‌های عنوان شده در این مطلب را بچشید، دو مسیر پیش روی شماست. روش سفارش آنلاین غذاها یا روش مراجعه حضوری ... اغلب افرادی که در شهر کرمان ساکن هستند، ترجیح می‌دهند غذای خود را به صورت آنلاین و پس از بررسی قیمت، نظرات مشتریان و مقایسه آن با دیگر سالن‌های غذاخوری سطح شهر انتخاب کنند. پلتفرم‌های مختلفی برای سفارش غذا وجود دارد و در این میان می‌توانیم به اسنپ فود اشاره کنیم که کلیه رستوران‌های قرار گرفته در این مطلب را می‌توانید در آن ببینید.

اگر شما هم ساکن شهر کرمان هستید یا به تازگی به این منطقه از ایران سفر کرده و رستوران‌های دریایی باکیفیتی را در آن امتحان کرده‌اید، نام آنها را به این لیست اضافه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر
    0

    فقط هدفتون تبلیغ برای چند تا رستوران بود ، وگرنه رستوران سینگو را هم میتوشتین که توی بلوار نصر هست و تخصصی غذای دریایی سرو میکنه.
    پول گرفتین تبلیغ کنین ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها