برگزاری عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم های ماه محرم مطابق با پروتکل های کرونایی خبر داد.

برگزاری عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان

حجت الاسلام غلامرضا حقانی در خصوص نحوه برگزاری مراسم ماه ضمن تشکر از شورای مذهبی از دغدغه برگزاری مراسم‌های در استان، گفت: در سال گذشته طبق آمار ستاد در کشور ۸۰ درصد مردم در عزاداری‌های شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های در فضای باز اشکالی ندارد، بیان داشت: هیأت‌های مذهبی از تجربه‌های سال گذشته در چگونگی برگزاری مراسم‌های استفاده کنند تا امسال مراسم‌های با شکوه بهتر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام حقانی روضه‌های خانگی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بیماری ، روضه‌های خانگی باید با کیفیت بهتری در استان انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه به جریانات مذهبی خدمت کرد، ابراز داشت: به جریانات مذهبی کمک کرد و مانع برای هیأت‌ها نبود، چرا که برگزاری مراسم‌های با کیفیت بهتری انجام شد.

وی بسته‌های معیشتی و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی را از دیگر فرصت‌های کرونایی برای هیأت‌ها دانست و تصریح کرد: اضطرار به هیأت‌های عزاداری عزت داد و باید این عزت را حفظ کنیم.

وی با اشاره به جمله ما می‌توانیم، گفت: هیأت‌ها در سال گذشته ثابت کردند که ما می‌توانیم مراسم را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها