باند دوم و ساختمان فرودگاه کرمان افتتاح شد

در نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح‌های توسعه فرودگاه کرمان با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

باند دوم و ساختمان فرودگاه کرمان افتتاح شد

در نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طرح‌های توسعه فرودگاه بین المللی کرمان شامل باند دوم، محوطه بیرونی و ساختمان جدید مسافربری فرودگاه بین‌المللی کرمان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان افتتاح شد.

باند دوم فرودگاه بین‌المللی کرمان به طول 3 هزار و 840 متر و عرض 60 متر احداث شده و ساخت آن 19 دی‌ماه سال 95 با حضور معاون مدیرعامل شرکت فرودگاهی کشور و رزم‌حسینی استاندار وقت کرمان آغاز شد.

سالن جدید مسافربری فرودگاه کرمان به متراژ 7 هزار و 400 مترمربع، 36 هزار مترمربع محوطه‌سازی اجرا شده فرودگاه کرمان و دستگاه کمک ناوبری DVOR/DME و دیزل ژانراتورهای برق اضطراری نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی در مجموعه فرودگاه کرمان به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از محوطه‌سازی جدید فرودگاه کرمان ظرفیت پارک خودروها به 680 دستگاه سواری و 10 دستگاه اتوبوس افزایش یافته است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با استقبال زینی‌وند استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون امورعمرانی استاندار و تعدادی از مدیران استانی به استان کرمان وارد شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها