پایانه صادراتی جیرفت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: پایانه صادراتی گلشن آرای ارم جیرفت با سرمایه گذاری 530 میلیارد ریال با 80 در پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

پایانه صادراتی جیرفت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دکتر ذبیح الله اعظمی در حاشیه بازدید اعضای کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از زیرساخت های بخش کشاورزی گفت: پایانه صادراتی جیرفت از جمله زیرساخت های مهم در بخش کشاورزی محسوب می شود و در همین راستا با همت بخش خصوصی پایانه صادراتی گلشن آرای ارم با سرمایه گذاری 530 میلیارد ریال با 80 در پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

وی میزان اشتغال زایی در پایانه صادراتی را 170 نفر اعلام کرد و افزود: پایانه صادراتی با ظرفیت 67200 تن قابلیت بسته بندی محصولات کشاورزی را دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سردخانه ها را به عنوان یکی دیگر از صنابع جانبی بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: سردخانه شاداب جیرفت که مورد بازید اعضای کمیسیون و هیئت همراه قرار گرفته با ظرفیت 15 هزار تن در زمینه نگهداری محصولات کشاورزی از جمله مرکبات در حال فعالیت است.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس پیش از ظهر امروز در بدوم ورود بهشهرستان جیرفت با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در ادامه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در جمع منتقدین طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود حضور یافتند که حاضرین رسیدگی به تبعات ناشی از این طرح را خواستار شدند.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی طی سفر دو روزه به جنوب کرمان زیرساخت ها و ظرفیت های بخش کشاورزی این منطقه را بررسی خواهند کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها