فعالیت یک میلیون بسیجی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حدود یک میلیون بسیجی در قالب 285 حوزه مقاومت و دو هزار و 672 پایگاه مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند

فعالیت یک میلیون بسیجی در کرمان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، منطقه کویر، سردار "غلامعلی ابوحمزه" صبح امروز 19 آذرماه در دیدار جمعی از فرماندهان رده‌های مختلف سپاه ثارالله استان کرمان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان مردم کرمان را مردمی انقلابی دانست و گفت: مقام معظم رهبری مسئولیت بزرگ و خطیری بر دوش شما گذاشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اعتمادی که باعث شده ایشان، شما را به جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان منصوب کردند، زمینه ای فراهم شود که تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در استان جاری و ساری شود‌.

وی با بیان این مطلب که همه رده‌های سپاه در استان همه ماموریت‌های خود را با وحدت رویه انجام می‌دهند، ادامه داد: یکی از ماموریت‌های سپاه ثارالله کرمان برقراری امنیت در منطقه جنوب‌شرق کشور است، به‌طوریکه لشکر 41 ثارالله استان کرمان در منطقه سراوان، در تحت امر قرارگاه جنوب‌شرق سپاه قدس حدود 40 ماه است که در برقراری امنیت در آن منطقه فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مقابله با تهدید سخت، نیمه سخت و مقابله با تهدید نرم، تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی را از جمله ماموریت‌های محوله به سپاه پاسداران برشمرد و عنوان کرد: در استان کرمان حدود یک میلیون بسیجی در قالب 285 حوزه مقاومت و دو هزار و 672 پایگاه مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند.

وی عمق‌بخشی داخلی ارزش‌های نظام در بدنه جامعه را از وظایف سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: اخیراً مقام معظم رهبری مأوریت دیگری را نیز بر عهده سپاه گذاشتند و آن«عمق بخشی خارجی» است که سردار سلیمانی در آن ایفای نقش می کند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها