کاهش مبتلایان به کرونا ویروس در رفسنجان

رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: خدمت رسانی در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان به صورت تدریجی در حال بازگشت به روال گذشته است.

کاهش مبتلایان به کرونا ویروس در رفسنجان

دکتر علی موسوی صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۵ روز گذشته خدمت رسانی به بیماران سرطانی و از هشت روز گذشته خدمت رسانی در بخش آنژیو گرافی به بیماران قلبی و از ابتدای این هفته اعمال جراحی و ارتوپدی غیر اورژانس را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به رعایت مسائل بهداشتی توسط همشهریان، هم اکنون شاهد کاهش مبتلایان به کرونا ویروس هستیم، افزود: از آنجا که هنوز ویروس کرونا کاملاً از بین نرفته است کنترل و بررسی تمام بیماران مراجعه کننده انجام و بیماران عفونی در بخش جدا بستری می‌شوند و این امر به گونه‌ای است که بیماران مراجعه کننده دچار آسیب نشوند.

رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان با اشاره به اینکه اقدامات تشخیص اولیه مانند تصویربرداری و آزمایشگاه در حال انجام است خاطرنشان کرد: پذیرش بیماران درمانگاه، مراکز تصویربرداری مثل رادیولوژی، ماموگرافی سی تی اسکن و… طبق روال قبل مشغول به فعالیت می باشد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از انتشار عفونت و آسیب به بیماران و کادر درمان، مراجعه برای ملاقات بیماران توسط همشهریان ممنوع و حضور همراهی بیماران هم در حداقل امکان است.

موسوی تاکید کرد: بیمارستان به صورت روزانه و ساعتی در حال ضد عفونی شدن است و از همشهریان رفسنجانی خواهشمندم که در صورت بروز بیماری به موقع اقدام کنند و جان خود را به خطر نیاندازند زیرا در این ایام شاهد عوارض تأخیر مراجعه بیماران اورژانس مثل پاره شدن آپاندیسیت و… بوده ایم که به واسطه ترس از کرونا تا لحظه آخر به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها