باز باشید؛ پلمپ خواهیم کرد!

فرماندار جیرفت گفت: با اصنافی که از مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سرپیچی کنند، علاوه بر برخورد قضایی مغازه آنها پلمپ خواهد شد.

باز باشید؛ پلمپ خواهیم کرد!

"ابوذر عطاپور وزیری" با بیان مصوبات ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس افزود: کلیه اصناف به جزء ۱۲ صنف عرضه کننده خدمات ضروری در جیرفت برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

رییس شورای تأمین شهرستان جیرفت گفت: در ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان جیرفت و پیرو مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا استان، تعطیلی کلیه اصناف شهرستان جیرفت به جزء ۱۲ مورد از امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه تا عادی شدن اوضاع ادامه دارد.

فرماندار جیرفت ضمن هشدار به اصنافی که از مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا سرپیچی کنند، اظهار کرد: در راستای مصوبه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا به جزء ۱۲ صنف ضروری از جمله نانوایی، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی، خواربارفروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، ، میادین میوه و تره بار،آ پاراتی، تعویض روغن و کارواش همه اصناف از امروز ۲۵ اسفندماه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها