کاروان سلامت رضوی به محله ملاحسینی رسید +تصاویر

کاروان سلامت آستان قدس رضوی با حضور در محله محروم ملاحسینی شهر کرمانشاه بیماران را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

کاروان سلامت رضوی به محله ملاحسینی رسید +تصاویر

کاروان سلامت رضوی در قالب طرح «دست‌های مهربانی» در محله محروم ملاحسینی شهر کرمانشاه حاضر شد و عصر امروز پنجشنبه به انجام ویزیت و داروی رایگان مردم این مناطق پرداخت.

سلمان یاوری، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه در حاشیه برپایی مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاروان سلامت رضوی هر ۱۵ روز در یکی از مناطق محروم و حاشیه‌ای برای خدمت به مردم و ویزیت رایگان آنها حاضر می‌شود.

کاروان سلامت رضوی به محله ملاحسینی رسید +تصاویر

وی خدمات این کاروان برای مردم را شامل ویزیت و درمان رایگان، جراحی‌های کوچک و سرپایی و توزیع داروی رایگان عنوان کرد و افزود: تیم کاروان مذکور متشکل از پزشکان عمومی، متخصص و فوق‌تخصص و همچنین پرستاران خواهر و برادر است.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر مرحله بیش از ۲۵۰ نفر ویزیت می‌شوند، گفت: نکته مهم این حرکت جهادی این است که تعداد زیادی از پزشکان در سطح استان خادمیار امام رضا (ع) هستند و اعلام کرده‌اند که هر تعداد بیمار نیازمند را که ما معرفی کنیم به صورت رایگان در مطب خود ویزیت و درمان می‌کنند.

کاروان سلامت رضوی به محله ملاحسینی رسید +تصاویر

یاوری از تمام افرادی که در حوزه درمان فعالیت دارند از خیران، پرستاران، پزشکان خانم و آقا دعوت کرد به خادمیاران امام مهربانی‌ها بپیوندند و در شهر و محلات خود به مردم خدمت کنند.

وی بیان داشت: کاروان سلامت امروز به محله ملاحسینی آمدند و بعد از نماز مغرب و عشا به ویزیت و درمان رایگان شهروندان این محله پرداختند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها