۳ میلیون عدد مواد محترقه در استان کرمانشاه کشف شد

۳ میلیون عدد مواد محترقه در استان کرمانشاه کشف شد

سردار منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری که ظهر امروز در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، از کشف سه میلیون عدد ماده محترقه در استان خبر داد و اظهار داشت: با واردکنندگان و توزیع کنندگان موارد محترقه به شدت برخورد می‌شود و این پیشگیری در راستای نظم بخشی و جلوگیری از انحرافات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل می‌شوند، عنوان کرد: افراد و خودروهایی که اقدام به اخلال می‌کنند دستگیر و متوقف و این خودروها تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل می‌شوند.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه در ایام نوروز 4000 نفر نیرو در پارکها، تفرجگاهها و نقاط پرتردد استان حضور دارند، گفت: 40ایستگاه پلیس طی نوروز 96 در استان کرمانشاه برپا می‌شود و در حوزه ترافیک نیز 20 تیم نامحسوس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 66 نقطه پرحادثه استان توسط نیروهای انتظامی پوشش داده می‌شود، افزود: حضور 300 پلیس راهور محله در پارکها و تفرجگاهها، فعالیت 13 دفتر پلیس+ 10 و استفاده از دوربینهای کنترل نظارت برای ثبت تخلفات از دیگر اقدامات ناجا برای ایام نوروز است.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه امسال 9875 فقره از صنوف متخلف شناسایی و برخورد شده است، عنوان کرد: امسال 692 هزار تماس با سامانه 110 انجام شده است که 250 مورد پلیس در صحنه حاضر و رسیدگی شده است و 312 هزار و 100 مورد از تماسها نیز درخواست راهنمایی از سوی مردم بوده است.

وی از شناسایی و انهدام دو باند سرقت و دستگیری سارقین بانک ملی اسلام‌آباد غرب در امسال خبر داد و افزود: دو باند سرقت نیز طی روزهای اخیر دستگیر و منهدم شدند که سارقان یکی از باندها به 15 فقره سرقت به عنف اعتراف کرده و چهار دستگاه خودرو و تعدادی تلفن همراه نیز در این راستا کشف شد و باند دوم که 5 نفر از آنان دستگیر شده به 34 فقره سرقت به ارزش ریالی 80 میلیون تومان اعتراف کردند.

امان‌اللهی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مجموع سرقتها چهار درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: سرقتهای مهم 9 درصد، سرقت مسلحانه 53 درصد و سرقت به عنف 43 درصد در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال کشفیات سرقتها در استان 16 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال بیش از 1700 مورد کالای قاچاق کشف شده و دستگیریها در این زمینه نیز 28 درصد افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها