هدایت آبهای سطحی در کرمانشاه مشکل اساسی دارد

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: هدایت آبهای سطحی در شهر کرمانشاه مشکل اساسی دارد، کارهایی از سوی شهرداری برای رفع این مشکل انجام شده است اما همچنان در برخی مناطق شهر کرمانشاه نواقصی برای هدایت و دفع آب‌های سطحی وجود دارد.

هدایت آبهای سطحی در کرمانشاه مشکل اساسی دارد

فضل‌اله رنجبر با بیان اینکه هدایت آبهای سطحی در شهر کرمانشاه مشکل اساسی دارد، اظهار داشت: کارهایی از سوی شهرداری برای رفع این مشکل انجام شده است اما همچنان در برخی مناطق شهر کرمانشاه نواقصی برای هدایت و دفع آب‌های سطحی وجود دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه با وجود احداث کانال در مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه همچنان پروژه دفع آبهای سطحی نیمه تمام است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح هدایت و دفع آبهای سطحی کرمانشاه در جلسه دیروز مدیریت بحران، درخواست اعتبار از سازمان برنامه و بودجه و مدیریت بحران در خواست شد.

رنجبر از تکمیل مطالعات فاز نخست طرح هدایت و دفع آب‌های سطحی شهر کرمانشاه خبرداد و بیان کرد: با تأمین اعتبارات این طرح اجرایی خواهد شد تا وضعیت کرمانشاه که در روزهای بارانی معابر و مناطق شهر دچار آبگرفتگی می‌شود بهبود یابد و یکی از مهمترین مشکلات مردم در فصل بارش برطرف شود.

وی با بیان اینکه خیابان ابوذر از محله جعفرآباد در بارندگی‌های قبلی دچار مشکلات بسیاری شد، اظهار کرد: وضعیت هدایت آب‌های سطحی در این خیابان به وسیله شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه ترمیم شد و شب گذشته با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری و هلال احمر وضعیت این محله مناسب گزارش شد.

فرماندار کرمانشاه از مراقبت شهرداری و آبفا برای وضعیت شهر در روزهای بارندگی خبرداد و خاطرنشان کرد: بر اساس سوابقی که از نقاط مشکل‌دار کرمانشاه همچون ورودی شهرک امام و اجلالیه وجود دارد، پیگیر هستیم که با همکاری شهرداری مشکل هدایت آب‌های سطحی برطرف شود و ساماندهی رودخانه تنگه کنشت نیز در دستور کار است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها