کشف ۲۰۰۰ تن «برنج» احتکار شده در کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۲ هزار تن برنج احتکار شده در کرمانشاه خبر داد.

کشف ۲۰۰۰ تن «برنج» احتکار شده در کرمانشاه

داریوش جودکی با تاکید بر ادامه بازرسی های مستمر از انبار های کالایی در سطح استان اظهار داشت: در بازرسی از انبار ها استان و بنا به گزارشات مردمی و اطلاعاتی با همکاری نیرو های گمنام امام زمان (عج) ، نیرو های انتظامی و شعب تعزیرات حکومتی از پنج انبار بازرسی بعمل آمد.

وی افزود: از این انبارها بیش از ۲ هزار تن برنج و انواع لوازم یدکی و پودر شوینده کشف شد و با استعلام از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مشخص شد که انبارها فاقد مجوز و ثبت موجودی کالا و ثبت انبار ها در سامانه می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: سریعا دستور تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی صادر و فرصت به صاحبان انبار ها داده شد تا مدارک مثبته خود را تحویل دهند و در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آنان برخورد می شود و کالا های کشف شده در فروشگاه های بزرگ و یا در محل نمایشگاه بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط کنونی بازار گفت: این اداره کل با دستگاه های نظارتی به صورت شبانه روزی انبار ها را رصد می کنند و با شناسایی انبار ها و واحد های صنفی با سوء استفاده کننده گان بشدت برخورد می شود.

جودکی در پایان عنوان داشت: از مردم استان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند و سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ارسال و یا با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها