پیست موتورکراس کرمانشاه آماده افتتاح شد

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با پایان عملیات احداث پیست موتورکراس دهکده المپیک کرمانشاه، این پیست آماده افتتاح است.

پیست موتورکراس کرمانشاه آماده افتتاح شد

محمد جواد کرانی، بااشاره به گذشت چهار سال از کلنگ زنی پیست موتورکراس کرمانشاه، اظهارکرد: سال 1396بود که پروژه احداث پیست موتورکراس کرمانشاه در دستورکار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هرچند این پروژه در شروع کار شتاب خوبی داشت و حتی پیش بینی می شد یکسال بعد به افتتاح برسد، اما متاسفانه بنا به دلایلی از جمله مشکلات اعتباری با کندی مواجه شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: خوشبختانه با اعتباراتی که از سال گذشته به آن تزریق شد، این پروژه دوباره جان گرفت و اکنون در آستانه افتتاح است.

وی اعلام کرد: پروژه پیست موتوکراس کرمانشاه در مساحت حدود 20 هزار متر مربع یکی از استانداردترین پیست های این رشته در کشور است که می تواند میزبانی مسابقات مختلف را داشته باشد.

به گفته این مسئول پروژه پیست موتورکراس کرمانشاه بزودی با حضور مسئولین ورزش استان افتتاح خواهد شد.

کرانی در ادامه از استاندارسازی پیست آفرود دهکده المپیک هم خبرداد و گفت: این پیست حدودا سه کیلومتری که چندسال پیس افتتاح شد، دارای مشکلاتی بود که اخیرا آن را استاندارد سازی کردیم.

وی تاکید کرد: قهرمانان آفرود کرمانشاه این روزها در این پیست مشغول تمرین هستند تا خود را برای حضور مسابقات کشوری آماده کنند.

این مسئول در ادامه تیرماه را ماه طلایی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه دانست و گفت: در این ماه علاوه بر آماده سازی پیست موتورکراس برای افتتاح و استانداردسازی پیست آفرود، اقدامات دیگری هم انجام شد، از جمله اینکه موافقت با صدور پلاک ورزشی برای موتورهای ریس را گرفتیم.

وی افزود: همچنین سه نفر از مربیان کرمانشاهی توانستند مدرک بین المللی تورینگ و سافاری را در تهران بگیرند که افتخاری برای این رشته در کرمانشاه است.

کرانی اعزام آفرودرهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور را از دیگر برنامه های هیات برای روزهای آینده دانست.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها