معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

رعایت استانداردها در ساخت تله‌کابین کرمانشاه باید اولویت شهرداری باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: رعایت استانداردها در اجرای پروژه ای مانند تله کابین کرمانشاه که با جان و سلامت مردم ارتباط دارد در اولویت است و شهرداری کرمانشاه ملزم به رعایت تمام موارد مربوط به آن است.

رعایت استانداردها در ساخت تله‌کابین کرمانشاه باید اولویت شهرداری باشد

منوچهر فخری، در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: در بحث استاندارد با هیچ کس تعارف نداریم و به هیچ عنوان از آن قصور نکرده و عدم توجه به آن را به دلیل لزوم حفاظت از جان و سلامتی مردم نمی پذیریم.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ساخت و اجرای تله کابین کرمانشاه از سوی استاندارد تصریح کرد: استاندارد از الزامات فنی پروژه های عمرانی است و دستگاه های اجرایی در ساخت پروژه های عمرانی حتماً باید به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

فخری ادامه داد: جایی که اجرای پروژه ای مانند تله کابین کرمانشاه با جان و سلامتی مردم ارتباط دارد، به هیچ عنوان در بحث توجه به استاندارد کوتاه نخواهیم آمد و شهرداری کرمانشاه ملزم به رعایت تمام موارد مربوط به آن است.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می دانیم با جدیت در راستای حفظ جان مردم حرکت کنیم، گفت: اداره استاندارد استان وظیفه دارد تمام موضوعات مربوط به استاندارد را در اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه از شهرداری طلب کند و ما در بحث استاندارد با هیچ کس تعارف نداریم.

فخری افزود: به لحاظ اینکه پروژه تله کابین یک پروژه همگانی است و همه مردم از آن استفاده خواهند کرد، تلاش برای حفظ جان و سلامتی مردم باید جزو اولویت کاری دستگاه های ذیربط باشد و در این راستا هیچگونه اغماضی نباید صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: زمانی اجرا و بهره برداری یک پروژه شیرین است که اجرای آن با نظارت دقیق استاندارد و دیگر موضوعات لازم همراه باشد و همه باید تلاش کنند پروژه هایی که تحویل مردم داده می شود، توجه به موضوع استاندارد از ارکان مهم آن باشد.

وی تاکید کرد: در جلسه آینده این شورا باید روند اجرای تله کابین کرمانشاه از لحاظ چگونگی رعایت نکات مربوط به استاندارد به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

مقام عالی استان در حوزه عمرانی در ادامه با تاکید بر واگذاری پروژه های عمرانی به پیمانکاران بومی گفت: برای واگذاری پروژه های عمرانی به پیمانکاران در شرایط مساوی اولویت با پیمانکاران بومی است.

فخری بیان داشت: باید تلاش کنیم که با یک تعامل، همفکری و همکاری، پروژه های عمرانی اجرایی شود و از سوی دیگر در بحث نظارت بر روند اجرای این پروژه ها آنچه که اجرای بهتر آنها را به دنبال دارد، باید لحاظ شود.

وی بیان داشت: آنچه که در بحث اجرای پروژه های عمرانی برای ما مهم است توجه به کیفیت به صورت دقیق و همه جانبه است و نباید پروژه ای تحویل شود که فاقد کیفیت لازم باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین خواستار حضور همه مدیران کل دستگاه های اجرایی ذیربط در جلسه شورای فنی استان شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها