انهدام باند توزیع سلاح غیرمجاز در کرمانشاه/ ۸۸ قبضه اسلحه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۸۸ قبضه اسلحه به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ کشف شد.

انهدام باند توزیع سلاح غیرمجاز در کرمانشاه/ ۸۸ قبضه اسلحه کشف شد

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرزهای غربی تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت - کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

جاویدان گفت: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و در بازرسی‌های انجام شده 88 قبضه سلاح شامل 80 قبضه کلت کمری و هشت قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه بازرسی مأموران پلیس امنیت عمومی تعداد یک هزار و 355 عدد فشنگ کلت نیز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند عنوان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

جاویدان از اهتمام پلیس با عوامل برهم زننده نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های جدی پلیس کرمانشاه در سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، خصوصا واردکنندگان اسلحه است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها